Servicenivået til Tesla....

Startet av christian1986, mandag 27. mars 2017, klokken 11:43

« forrige - neste »

Hyperstress

Hentet bilen i dag på Grorud. Det tok bare et par dager og var egentlig en bra opplevelse. (Bortsett fra at det var litt rart å måtte levere bilen til nøyaktig tidspunkt).
Kan virke som kø osv er under kontroll. Et par dager er veldig bra ift mine tidligere besøk på hhv. 6,4 og 2 uker :)
e-tron 50 2020
e-golf FL 2017
Tidligere VW e-Up! 2013, TMS85 2014, TMS85 2015

OleJA

Service time hos Tesla Trondheim idag:
- Kom til hos kundebehandler i løpet av 30 sek.
- Serviceordre lå klar med innmeldte punkter notert.
- Lånebil klar som avtalt.
- Ute igjen i løpet av 5min
- Service ferdig samme dag (for første gang på 4 år)
:+1:  :+1:  :+1:

DagfinnN

I går kl. 1630 klikket dørhåndtaket på venstre bakdør og ble stående ute. Meget ergerlig da bilen er solgt og overleveres ny eier i helga. Ringte Tesla Skodje 1635, fikk time i dag kl. 0800. Bil ferdig 0945. Dørhåndtaket byttet på garanti selvsagt. Meget raskt levert.
I ettertid er jeg glad for at dette skjedde 2 dager før overlevering. Det ville ha blitt en liten nedtur for ny eier om det skjedde dagen etter.
Skal ha Juniper selv om jeg misliker Elon på det sterkeste.

weld77

Hadde min første service (40k) og fikk oppgradert til Ludi på Tesla nord. Da keg bestilte kunne keg velge og vrake i tider, jeg booket en langt frem i tid for at bilen ville ha gått nærmere 40k etter sommerferie. Alt gikk smooth, de hadde bilen tre dager, men hadde en Tesla loaner så det tenkte jeg ikke over. Det passet litt dårlig med henting for min del når den var ferdig så min bil ble levert hjemme hos meg og fyren tok med seg loaner.

Alfa Bergen

Sitat fra: weld77 på lørdag 14. oktober 2017, klokken 22:40
Hadde min første service (40k) og fikk oppgradert til Ludi på Tesla nord. Da keg bestilte kunne keg velge og vrake i tider, jeg booket en langt frem i tid for at bilen ville ha gått nærmere 40k etter sommerferie. Alt gikk smooth, de hadde bilen tre dager, men hadde en Tesla loaner så det tenkte jeg ikke over. Det passet litt dårlig med henting for min del når den var ferdig så min bil ble levert hjemme hos meg og fyren tok med seg loaner.
[/
Minner om servicen i Bergen i 2013...
Model S85 Levert 7.11.2013. (Solgt)
Model S100D Levert 8.6.2019 (solgt)
Model YP levert 1.3.2023
Nissan Leaf 2018

Beste biler jeg har kjørt. Punktum!

© 2025, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA