Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Ombord lader trilling

Startet av Ballemann, onsdag 22. februar 2017, klokken 23:23

« forrige - neste »

Ballemann

Kjøpte en brukt lader til min trilling på anmodning fra verksted. Når det viste seg at det var en sikring som hadde røket, byttet jeg tilbake for å funksjonsteste den.
Funker akkurat som tiltenkt.
Selger den nå for 3000,-
"Kmstand" på laderen er 90000.
Delenr 9499A437
Renault Twizy 2014 (Solgt)
Citroen CZero 2011
Nissan Leaf Tekna 2013
Hjemmelaget EL trøsykkel, 2000w, 20A

elektrolux

Bildet?

Er kanskje grei som slave, eller tilleggslader i en Berlingo?
Stavanger:

Selger utstyr for EV lading og energieffektivisering via http://elbilhjelpen.no AS

Har for tiden Tesla S85, Smart ED, BMW C- evolution, Carver S+, Monotrazer MTE-150, Citroen C1 EVie, div. Think og PSA Classic og City 2010 model, Chin 3 hjuler Pickup, Buddy M9 samt Vectric scooter. Venter på Microlino og Aptera #2246

Daglig leder i Elbilhjelpen.no

pwb

Sitat fra: Ballemann på onsdag 22. februar 2017, klokken 23:23
Kjøpte en brukt lader til min trilling på anmodning fra verksted. Når det viste seg at det var en sikring som hadde røket, byttet jeg tilbake for å funksjonsteste den.
Funker akkurat som tiltenkt.
Selger den nå for 3000,-
"Kmstand" på laderen er 90000.
Delenr 9499A437

Dette beviser jo nok en gang hvordan bilverksteder svindler sine kunder. Mafia hele gjengen. Her får man beskjed om at man må bytte en dritdyr del og så er det bare en sikring. Burde anmeldt det firma for svindel og bedrag. Burde i det minste lagt ut navn på verksted så andre kan styre unna.

LittleHammer

Sitat fra: Ballemann på onsdag 22. februar 2017, klokken 23:23
Kjøpte en brukt lader til min trilling på anmodning fra verksted. Når det viste seg at det var en sikring som hadde røket, byttet jeg tilbake for å funksjonsteste den.
Funker akkurat som tiltenkt.
Selger den nå for 3000,-
"Kmstand" på laderen er 90000.
Delenr 9499A437

Vet dette er en gammel tråd, men jeg prøver meg likevel. Vet du om det er vanskelig å få kontrollert eller skiftet denne sikringen?
Peugeot Ion 2012
Jaguar I-Pace 2019

GeirI

Hei.
Ser det er lenge siden dette innlegget er skrevet, men spør allikevel. Det denne forsatt til salgs?
Peugeot Ion 2011
Citoen Saxo 2003

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA