Tesla app og service

Startet av mnicolai, lørdag 18. februar 2017, klokken 14:52

« forrige - neste »

mnicolai

Leverte bilen til 40000km service på onsdag, og har prøvd å få kontakt via Tesla app (og Remote S).  Men har ikke lykkes å få kontakt.  Er dette noe som har skjedd i den senere tid, bare at jeg ikke har fått det med meg?

Vil tro det kanskje er noe Tesla ønsker siden flere eiere har klaget over at bilen står i ro utenfor lokalene uten å jobbes på, på tross av at vi måtte vente i flere måneder på service time.

Beklager hvis dette er gammelt nytt.
MNICOLAI
P85DL, 2015
TESLA Model 3

Chris Aurora

App-tilgangen til bilen deaktiveres så lenge det er en aktiv arbeidsordre på bilen. Så det er helt normalt og gjort for å ikke sette teknikerene i fare osv.
Tesla S 2014 AP1 "med alt" - SOLGT
Tesla 3 2021 LR AWD MF824xxx

mnicolai

OK, da vet jeg det - og høres fornuftig ut.

Dert var bare det at jeg har hatt bilen inne på service og annet, uten at appen har vært ute av funksjon tidligere.
MNICOLAI
P85DL, 2015
TESLA Model 3

pers1

I den nye Appen står Service hvergang den kjørt inn på verkstedet! Så virker som det er en ny oppdatering så man ikke lengre trenger på service å fjerne connected.
Så dette da jeg var å skiftet dekk på Fredag
2021 Model 3 Pearl White LR AWD E3D, FSD & 19". SERE9TY
VW e-Golf ( 07.12.18 -)
VW e-Golf (19.03.15 - 07.12.18)
Tidligere Tesla'r Model S 75D AP1.0, 90D AP2.0 og TM X 100DMCU2 HW3 & FSD

© 2025, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA