Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Kampanje E-Golf Exclusive

Startet av Rasmus77, torsdag 02. februar 2017, klokken 13:42

« forrige - neste »

Rasmus77

Synes prisen i utgangspunktet virker svært kurant. Godt utstyrt E-Golf til 269.900 inkludert serviceavtale 3 år.

Jeg ser Møller Asker & Bærum kjører til 269.900 inkludert vinterdekk. Ser det andre plasser annonseres med 273.400, levert Oslo. Som oftest står det ingenting om vinterdekk.

I min hjemby i Nord-Norge skulle de ha 289.900 inkludert vinterdekk og frakt. :(

Noen som vet om vinterdekk egentlig SKAL være inkludert i kampanjen, slik at min forhandler forsøker seg med snikavgift på 20.000 i frakt?

Noen som har prøvd å prute på denne kampanjeprisen eller er det fastlåst fra forhandler?

Oddaa

Vær oppmerksom på at det finnes (minst) to ulike utstyrsnivåer. Jeg kjøpte nettopp en av de best utstyrte og betalte 285, da inkl oppgradering til 16" felg på vinterhjul og skvettlapper foran.

Mulig pruting viste seg å være begrenset til avrunding til nærmeste tusenlapp for min del.
2023 iX xDrive40
2021 XC40 P8

Bestilt EX90

Rasmus77

Ja, det er utstyrspakke 2 som evt vil være aktuelt for meg, ryggekamera og ambientbelysning må man ha.  8)

Skal undersøke med lokal forhandler snart, tenkte bare det hadde vært greit med noen andres erfaring før jeg fremstiller mine "krav". :P

Hva tenker folk om muligheten for om de senker prisen på kampanjen etterhvert?

Hølland

Til info så har Gromstad Auto i Arendal åpningstilbud på bla. nye e-golf og e-golf exclusive. Exclusive selges nå for 249.900,-
http://www.volkswagenkampanje.no/Faststart-2017/gromstad-auto/

Oddaa

Sitat fra: Hølland på torsdag 02. februar 2017, klokken 16:21
Til info så har Gromstad Auto i Arendal åpningstilbud på bla. nye e-golf og e-golf exclusive. Exclusive selges nå for 249.900,-
http://www.volkswagenkampanje.no/Faststart-2017/gromstad-auto/
Veldig god pris. Men for sent (og veldig langt unna).


Sent from my iPhone using Tapatalk
2023 iX xDrive40
2021 XC40 P8

Bestilt EX90

LJS

Kjøpte akkurat en av den med mest utstyr her i Bergen til 287.400 med 16" vinterhjul.
Selger sa han ikke hadde lov å gi noe bedre pris, var visst Møller sentralt som bestemte det.... var forøvrig en annen selger i et annet utsalg som sa akkurat det samme.... ikke vet jeg? Kanskje jeg bare har blitt lurt? ;)
Men synes nå prisen var ok, og brukt koster jo nesten det samme.
Tror frakten hit var 13.000 eller noe sånt.

Trond.m

Sitat fra: LJS på torsdag 02. februar 2017, klokken 21:40
Kjøpte akkurat en av den med mest utstyr her i Bergen til 287.400 med 16" vinterhjul.
Selger sa han ikke hadde lov å gi noe bedre pris, var visst Møller sentralt som bestemte det.... var forøvrig en annen selger i et annet utsalg som sa akkurat det samme.... ikke vet jeg? Kanskje jeg bare har blitt lurt? ;)
Men synes nå prisen var ok, og brukt koster jo nesten det samme.
Tror frakten hit var 13.000 eller noe sånt.
Prisen er grei nok, men typisk Møller å hevde at det ikke er lov å selge rimeligere.  Det som ikke er lov, er å avtale med forhandlerne at det ikke er lov å selge rimeligere  ;)

Rasmus77

Siste dag av kampanjen i dag, tirsdag 28. feb.

Pepsipepsi

Siden kampanjen slutter i dag vil det jo være rom for å prute mer. Bilene stiger ikke akkurat i verdi når den nye modellen med lengre rekkevidde kommer. Så her bør det være rom for gode kjøp! Forhandlerene må bli kvitt de nå, før den den nye står i butikken.

Rasmus77

Jeg tenkte noe lignende. Men jeg fikk inntrykk av en selger at det hadde minket VELDIG mye av de noen hundre bilene de hadde bestilt opp til kampanjen. Men hva skal han si? "Huff, vi blir nok innebrennende med flere hundre biler, de må vi nok stampe etterhvert."

Vi får se, jeg har ikke hastverk. :)

Chivas

Kommer nok en e-golf SuperDuperExclusive-kampanje snart ;)

Pepsipepsi

Ja, ingen tror vel de stiger i pris ettersom vi kommer lenger inn i 2017. Eneste å frykte at de blir utsolgt.

sap_2000

Handlet en kampanjebil til opphavet i går. Synes prisen var grei for en bil med det meste av utstyr, og de gamle trenger ikke mer rekkevidde enn pre-facelift modellen har.

Var visstnok ca 150 biler igjen i landet ifølge selger, og disse skulle snart fordeles ut til forhandlerene isteden for å lagres hos importør. Det vil vel i praksis si at hver forhandler står friere til å kjøre egne kampanjer eller dealer.


Har handlet 4 biler de siste par år. Selger mente at salget gikk greit og tippet at de fleste bilene ville være solgt innen 2-3 uker.
Selger hadde ikke info om enda en prisdropp i nær fremtid.
Men klart, sitter de fremdeles inne med endel biler når facliftmodellene nærmer seg markedet, så kan prisen bare gå en vei.

Lurer på hvordan det blir å selge en 2015 mod VP i med ca 60' km og nesten alt utstyr i Mai...
Time will show
Mvh. SAP - Helelektrisk fra juni 2017
2021 VW ID4 1St Max
2021 VW ID.3
2020 Etron SB (Solgt)
2015 eGolf VP Still going strong :)
2017 eGolf FL 300 (solgt)

tutti

Sitat fra: sap_2000 på torsdag 02. mars 2017, klokken 00:13
Var visstnok ca 150 biler igjen i landet ifølge selger, og disse skulle snart fordeles ut til forhandlerene isteden for å lagres hos importør. Det vil vel i praksis si at hver forhandler står friere til å kjøre egne kampanjer eller dealer.

Men klart, sitter de fremdeles inne med endel biler når facliftmodellene nærmer seg markedet, så kan prisen bare gå en vei.
Siden Møller ser ut til å selge 4000-6000 egolfer årlig så tilsier det at det vil bare ta noen uker før dette lageret går tomt. Da blir det tørke og mere etterspørsel på bruktmarkedet.

Siden forskjellen mellom nye egolf 36 kWh og utgående 24 kWh er 50000 kr, så vil pent brukte modeller ligge enda noe lavere. Jeg tipper prisdifferansen vil skape et god bruktmarked for våre gamle elbiler.

Pepsipepsi

Ny kampanje, mer utstyr og lavere pris, 259.000 kr med skinninteriør og serviceavtale. EGolf Exclusive Black Edition.

http://www.volkswagenforhandlere.no/Moller-Bil-Asker-Barum/Vare-kampanjer/gjor-et-kupp-pa-e-golf-black-edition/



© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA