Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Levering model Y performance

Startet av Lars C. Krogenæs, torsdag 19. januar 2017, klokken 13:36

« forrige - neste »

A.Mario

Model Y Svart - Bes. 1.9 - EDD 4.12-31.12

Myp23


jokke

Henter i Drammen i morgen, min femte Tesla. Fortsatt gøy med ny bil

HOFFERN342


Vaduz


TeslaSY

Sendte sms fredag, ikke fått noe svar enda

Sitat fra: A.Mario på fredag 25. november 2022, klokken 12:51
Send sms til dette nummeret så får du svar på minuttet (min erfaring de gangene jeg har sendt melding) +47 59 44 70 22

Eventuelle send mail til deliveryno@tesla.com , de svarer om regel samme dag.

Hvor har du levering?
Model Y Performance Svart - Levert 12.des'22
Model Y LR-AWD Hvit - levert 22.juni'22
Model Y LR-AWD grå Des 2021- Solgt
Model 3 LR-AWD 2021 - Solgt
Model S 75D 2018
Audi Q5 - Solgt

peterka

Hvis eg kjøper ein Tesla fra ein som har nett tatt ut bilen og det viser seg at det er mandagsbil. Kva rettigheter har eigar nr 2? Eigar nr 1 har hatt den bare 1 dag. Er det problem eller følger uansett garanti på bilen. Det er vel ikkje så enkelt å heve kjøpet da ein har kjøpt bilen av ein privatperson? Det er vel bakdelen?

ELTesla

Det er ikke noe forskjell om du er 1. eller 2. eier. Samme prosess uansett.
Jeg ville ha kontaktet Tesla for enhver feil.

A.Mario

Fikk bekreftet av Tesla at det er R5 som blir levert på 21» felg

Model Y Svart - Bes. 1.9 - EDD 4.12-31.12

HOFFERN342

Sitat fra: A.Mario på mandag 28. november 2022, klokken 10:22
Fikk bekreftet av Tesla at det er R5 som blir levert på 21» felg
Herlig venter i spenning på at de tar kontakt her


Sent from my iPhone using Tapatalk

ELTesla

Litt spent på Quicksilver jeg. Ingen som har fått vite fra Tesla om det finnes muligheter for å få bil i år?

SilverBullet

Sitat fra: ELTesla på mandag 28. november 2022, klokken 13:04
Litt spent på Quicksilver jeg. Ingen som har fått vite fra Tesla om det finnes muligheter for å få bil i år?
Her å men ikke hatt noe leverings estimat på flere uker... bestilte i starten av mai, Trondheim.

ModelY2021

Noen som har info om hvilken havn bilene fra Tyskland sendes via?

Og er det noen som vet om den svære lasten med biler som kom til Drammen skal fordeles på nye båter nordover eller om alt skal leveres ut fra Drammen?

HOFFERN342

Sitat fra: ModelY2021 på mandag 28. november 2022, klokken 13:32
Noen som har info om hvilken havn bilene fra Tyskland sendes via?

Og er det noen som vet om den svære lasten med biler som kom til Drammen skal fordeles på nye båter nordover eller om alt skal leveres ut fra Drammen?
Da har man passert antall leverte Model Y i siste måneden av Q2 (Juni).. heftig til å være en måned midt i kvartalet! Desember ligger an til å bli helt ekstrem.


Sent from my iPhone using Tapatalk

odark

Sitat fra: ModelY2021 på mandag 28. november 2022, klokken 13:32
Noen som har info om hvilken havn bilene fra Tyskland sendes via?

Og er det noen som vet om den svære lasten med biler som kom til Drammen skal fordeles på nye båter nordover eller om alt skal leveres ut fra Drammen?
Zeebrugge eller Bremerhaven. Mest sannsynlig Zeebrugge, neste skip derfra ankommer drammen 2.des
Tesla Model Y Performance 2023 (Hvit,sort, 21") bestilt 3/8-22, levert 16/12 -22

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA