Levering model Y performance

Startet av Lars C. Krogenæs, torsdag 19. januar 2017, klokken 13:36

« forrige - neste »

TeslaSY

Noen som har bestilling fra tidlig august (hvit eller svart bil) har fått utlevering dato ?
Model Y Performance Svart - Levert 12.des'22
Model Y LR-AWD Hvit - levert 22.juni'22
Model Y LR-AWD grå Des 2021- Solgt
Model 3 LR-AWD 2021 - Solgt
Model S 75D 2018
Audi Q5 - Solgt

odark

Sitat fra: TeslaSY på mandag 14. november 2022, klokken 09:48
Noen som har bestilling fra tidlig august (hvit eller svart bil) har fått utlevering dato ?
Utefra excelarket ser jeg at du har bestilt en dag før meg og svart/svart. Det er ekstremt mange svarte som står på Drammen brygge nå. Ikke umulig at du får bil før meg. Jeg har ikke fått noe mer info enn levering 4-20. des. Har du fått VIN i kildekode ?
Tesla Model Y Performance 2023 (Hvit,sort, 21") bestilt 3/8-22, levert 16/12 -22

TeslaSY

Hei,
Jeg har ikke fått noe VIN eller utleveringsdato enda.
EDD står fortsatt som tidligere 4-31 des

Sitat fra: odark på mandag 14. november 2022, klokken 09:53
Utefra excelarket ser jeg at du har bestilt en dag før meg og svart/svart. Det er ekstremt mange svarte som står på Drammen brygge nå. Ikke umulig at du får bil før meg. Jeg har ikke fått noe mer info enn levering 4-20. des. Har du fått VIN i kildekode ?
Model Y Performance Svart - Levert 12.des'22
Model Y LR-AWD Hvit - levert 22.juni'22
Model Y LR-AWD grå Des 2021- Solgt
Model 3 LR-AWD 2021 - Solgt
Model S 75D 2018
Audi Q5 - Solgt

HOFFERN342

Sitat fra: TeslaSY på mandag 14. november 2022, klokken 10:19
Hei,
Jeg har ikke fått noe VIN eller utleveringsdato enda.
EDD står fortsatt som tidligere 4-31 des

Sitat fra: odark på mandag 14. november 2022, klokken 09:53
Bestilte sent September her - 4-31 des på hvit/sort uten eap/fsd. Mange med den datoen nå.. tipper de forbereder et megarush mot jul.

Sent from my iPhone using Tapatalk

A.Mario

Model Y Svart - Bes. 1.9 - EDD 4.12-31.12

Turbotesla

Er det noen som har/skal hente i nærmeste fremtid som har fått noen oppdateringer på når vi kan forvente å få vinterdekk på 21", som bestilt? Har veldig lite lyst på 19" med 5000,- i avslag.
Tesla model YP hvit/sort bestilt 03.06
E-golf 19' - nov 18 - nå

odark

Sitat fra: Turbotesla på mandag 14. november 2022, klokken 14:02
Er det noen som har/skal hente i nærmeste fremtid som har fått noen oppdateringer på når vi kan forvente å få vinterdekk på 21", som bestilt? Har veldig lite lyst på 19" med 5000,- i avslag.
Av de jeg har lest her inne og på facebook så er de tomme for 21" , forventet tilbake på lager i desember.
Tesla Model Y Performance 2023 (Hvit,sort, 21") bestilt 3/8-22, levert 16/12 -22

jokke

perove123

Henter bilen ila uka og har fått tilbud om Gemini. Vil anta at det er betydelig forskjell å kjøre på 19" om vinteren og muligens bedre rekkevidde?

Drive

Sitat fra: perove123 på mandag 14. november 2022, klokken 18:19
Henter bilen ila uka og har fått tilbud om Gemini. Vil anta at det er betydelig forskjell å kjøre på 19" om vinteren og muligens bedre rekkevidde?

Definitivt bedre rekkevidde.

mrdarietto

Ja, 19 Gemini er definitivt bedre både når det gjelder støy, rekkevidde, komfort og mindre fare for skader. Alle bør takke ja til disse.

Haggish

Sitat fra: mrdarietto på mandag 14. november 2022, klokken 20:29
Ja, 19 Gemini er definitivt bedre både når det gjelder støy, rekkevidde, komfort og mindre fare for skader. Alle bør takke ja til disse.

Jeg ville også valgt 19" på vinter, faktisk har jeg allerede kjøpt de inn til min TMP som jeg forhåpentligvis får snart.
Det jeg tror mange tenker er den lille prisforskjellen opp til 21",men jeg tror at 21" er mye mer sponset av Tesla derfor den lille prisforskjellen 😉🙏
TmY P 23
TmY LR 23 Solgt
Tm3 LR 21 Solgt

pim85

Var også skeptisk til 21'' vinterhjul, men er positivt overrasket. Har lest mye negativt her inne om støy fra nokian dekk, det har jeg heller ikke reagert på. Ser de har levert hakka r5 ev på vår bil, mens noen her inne har referert til r3. Ser ut til å være en ny type dekk fra nokian? 21 uberturbine er såpass mye finere på bilen enn 19, at jeg fint kan leve med noe kantskader skulle lavprofilen bli en utfordring.

A.Mario

Hadde vært flott om flere oppdaterte excel filen slik at vi får en pekepinn på hvor langt Tesla har kommet i pipen sin. https://docs.google.com/spreadsheets/d/1dvshxN-tNDtC2RvvSYrm2R1vG6DgugmcpPcBA6P7f1Y/edit#gid=406380840

Basert på oversikten ser det ut som de har unnagjort ordre fram til juli og at august står for tur. Selv har jeg bestilt tidlig september, men har dog hverken fått vin eller bekreftelse fra Tesla om at det kommer i år. EDD pr nå 04.12-31.12
Model Y Svart - Bes. 1.9 - EDD 4.12-31.12

HOFFERN342

Sitat fra: A.Mario på mandag 14. november 2022, klokken 22:33
Hadde vært flott om flere oppdaterte excel filen slik at vi får en pekepinn på hvor langt Tesla har kommet i pipen sin. https://docs.google.com/spreadsheets/d/1dvshxN-tNDtC2RvvSYrm2R1vG6DgugmcpPcBA6P7f1Y/edit#gid=406380840

Basert på oversikten ser det ut som de har unnagjort ordre fram til juli og at august står for tur. Selv har jeg bestilt tidlig september, men har dog hverken fått vin eller bekreftelse fra Tesla om at det kommer i år. EDD pr nå 04.12-31.12
Done! La inn bilen vi venter på.

Sent from my iPhone using Tapatalk

© 2025, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA