Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Levering model Y performance

Startet av Lars C. Krogenæs, torsdag 19. januar 2017, klokken 13:36

« forrige - neste »

Ampéreson

Det er så mye rykter rundt dette at vi kan ikke forutse noe som helst. Leste på facebook at de skulle begynne med grå, blå og røde i tredje kvartal i den rekkefølgen. Men Tesla er som joker nord og vi må ta det som det kommer. Begynner å bli lei av å vente på min røde MYP bestillt i 2019 nå kjenner jeg.
2021 Model Y LR Blå
2014 P85+ Grønn, Solgt (´;︵;`)

e-Golf

Etter 1190 dager med venting, så fikk jeg idag utlevert min hvit/sort MYP, byggekvalitet, lakk og tilpassninger var en super opptur fra min Model 3 2019. VIN 65XX serien.
Det var noe flyverust i lakken på horisontale flater, disse kom angiveligvis ifra biltranspotørens lastebil, men det ble ordnet på stedet. Kunne ikke vært mer fornøyd  :D
Tesla model Y Performance Hvit/sort- reservert mars 19 - utlevert juni 2022
Tesla model 3 reservert 1/4-16 -lev mars 19 - solgt okt 20

Torgeir Jensen

14 stk model YP uten skilter observert i Bodø nå.
Hvor mange kan det være i køen tro?

johnsemcfc

Sitat fra: Torgeir Jensen på tirsdag 21. juni 2022, klokken 14:09
14 stk model YP uten skilter observert i Bodø nå.
Hvor mange kan det være i køen tro?
haha... Tesla Bodø ringte meg nettopp å spurte om jeg ville ha bilen tidligere...synd man er bortreist på jobb til onsdag i neste uke

Torgeir Jensen


jokke

Min YP ble registrert nå. Hvit sort, bestilt i mars 2022  :)

johnsemcfc

Sitat fra: Torgeir Jensen på tirsdag 21. juni 2022, klokken 14:20
Når var opprinnelig utlevering da?
29.juni, samme dagen jeg kommer hjem, men kjedelig uansett

geear

Ser ut som jeg får min i morgen nå, selv om jeg ikke har fått beskjed fra Tesla om det. Kun om at den ble utsatt fra opprinnelig tid mandag. Men nå ligger det inne tid i morgen på kontoen.

ELTesla

Fikk levering i Lillestrøm over helgen.  :+1:
VIN 007XXX

hugin

Yess, da fikk jeg estimert levering september 18. - november 2.  :+1:
Tesla MYP hvit/svart levert 10.11.2022
Tesla M3 LR DV4W FSD acc boost 2019 - solgt

k1

Sitat fra: rujo79 på tirsdag 21. juni 2022, klokken 08:57
Om du har bestilt Blå TMYP så får du ikke bil i år. De produserer kun sort og hvit P i Berlin dette året.

Morsomt med så bastant påstand  ;) Kilde?
Kilder fra fabrikkarbeidere i Berlin er som Ampéreson nevner; produksjonstart av grå fra juni/juli, så blå og rød ila 3. kvartal. Også skal det være 2 uker shutdown på linjene for optimalisering ila juli.

Fikk forresten oppdatert leveringstid igjen i dag på blå TYP: 21 nov - 05 jan.
Så får vi jo bare se hva fasiten blir. Bilen kommer når bilen kommer.

kathri1e

Sitat fra: Grenadier på tirsdag 21. juni 2022, klokken 04:13
Ligger inne med bestilling på TMYP, sort/sort. Bestilt i begynnelsen av mai.

I min konto står det ingenting om forventet levering, og har ikke fått VIN.

Men er jeg «garantert» levering i løpet av høsten, tror dere? Eller kan det finne på å bikke over i 2023? Hos Tesla kan de som vanlig ikle si noenting.

Jeg har samme som deg, har hatt blankt på forventet levering. Men fikk akkurat nå 1 okt-15nov-

Trultefan

Jeg fikk også estimat idag, aldri stått noe i app eller på nett tidligere. Bestilt 18/3-20 grå/svart. estimert levering: nov 3 - des 18.

Noen andre med grå/svart som nylig har fått estimat?
Tesla Model Y Performance MY23
Morris Garages 4 Standard MY24

Hrc

Jeg bestilte grå/svart 1/4-20 og har fått samme estimat.

Smekk

Blå bestilt 09.03. Stod estimert levering i Juli etter bestilling men estimatet ble fjernet i 2-3 uker nå. Estimat tilbake i dag,  est Mars-Mai 2023....
TMYP 22 - Bestilt
E-Golf - 19
TM3 AWD Long Range- 19

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA