Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Levering model Y performance

Startet av Lars C. Krogenæs, torsdag 19. januar 2017, klokken 13:36

« forrige - neste »

e-h

Håper du har  rett  :D (samme farge her, endret 27. mai og bestilt 15. mai)

geear

Nå kom 2022 Tesla Model Y på min, så da har jeg nok fått VIN. Da går det an å begynne å tenke at leveringsestimatet siste halvdel av juni kan ha noe sannhet i seg. I så fall blir det vel etterbestilling av hengerfeste på meg.. nesten litt fristende å utsette levering og heller få med krok.  :laugh:

RonnyØ

Hvor står leveringestimatet? Det står jeg må betale noe (sikkert EK) før levering. Men jeg må vel ikke betale det før bilen er på tur?

geear

Må ikke betale det før noen dager før utlevering, nei. Leveringsestimatet står under der det står Din Model Y og reservasjonsnummeret, hvis det er lagt inn estimat hos deg, da.

RonnyØ

Sitat fra: geear på onsdag 01. juni 2022, klokken 20:14
Må ikke betale det før noen dager før utlevering, nei. Leveringsestimatet står under der det står Din Model Y og reservasjonsnummeret, hvis det er lagt inn estimat hos deg, da.

Står ingenting der nei, kun RN nummer. Hvit med svart interiør - bestilt juli i fjor

jokke

Nytt estimat i dag på hvit/sort 10-30 juni, hadde estimat som forsvant for noen uker siden.
Håper det stemmer denne gangen

Trultefan

Tesla Model Y Performance MY23
Morris Garages 4 Standard MY24

turfsurf

Sitat fra: jokke på onsdag 01. juni 2022, klokken 21:44
Nytt estimat i dag på hvit/sort 10-30 juni, hadde estimat som forsvant for noen uker siden.
Håper det stemmer denne gangen
Merkelig variasjon på estimatene. Vi fikk 7-30 juni.
Model Y P 2022 | BMW CE 04 2022 | x - e-tron 55 SB 2021  x - e-tron 50 SB 2021 | x - e-tron 50 2020 | x - Model 3 LR 2021 | x - I-Pace HSE 2019 |
x - i3 120Ah 2019 | x - Model X 100D 2017 | x - i3 60Ah 2015 | x - Model S 85D 2015  | x - Model S85 2013

Hans Inge Berg

Dere som har nettop hentet MYP, fulgte det med ladekladd og ekstra ladekabel?

Claav

Blir som regel bilen registrert hos SVV samme dag som opphenting?

JørundG

Har hvitt interiør. Bestilt mars 19.
Fikk beskjed om at den ikke kommer før Høst/vinter  :-[ :-[ på grunn av at produksjonen av dem ikke har startet.
Blir å kjøre 71 model boble i ventetiden ;)
Ikke helt optimalt i forhold til ferien, men blir nok ikke bilferie i år
I best: Mod Y Performace, Mod X og Cybertruck
2017-2020 X100D
2013-2017 SP85 (en periode verdens nordligste Tesla eier)

Leoncito

Hentet TMYP (sort) i dag i Drammen. Det fulgte med ladekabel Type 2 + "vanlig" med kladd og stikk (shuko), men ikke blå 16A

Kjeks1

Sitat fra: Claav på torsdag 02. juni 2022, klokken 12:09
Blir som regel bilen registrert hos SVV samme dag som opphenting?

Fikk melding mandag om å aktivere forsikring så bilen kunne regges. Gjorde det og et par timer senere hadde jeg regnummer. Vognkort kom i posten i dag, og jeg henter bilen i morgen.

Kakemonsteret

Sitat fra: Leoncito på torsdag 02. juni 2022, klokken 16:33
Hentet TMYP (sort) i dag i Drammen. Det fulgte med ladekabel Type 2 + "vanlig" med kladd og stikk (shuko), men ikke blå 16A

Hvor lang er ladekabelen som følger med?

Leoncito


© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA