Levering model Y performance

Startet av Lars C. Krogenæs, tor 19. jan 2017, kl. 13:36

« forrige - neste »

Ampéreson

Sitat fra: k1 på søn 18. sep 2022, kl. 13:16
Ser ut som om det er nye farger på gang fra Berlin:
Rundt 3:48 i videoen ser man en blå og en grå? lastet på trailer. 24:45 i videoen ser man 2 blå biler stå på parkeringsplassen. La oss håpe de nå kommer i gang med noe mer enn bare sort og hvit  :+1:

https://www.youtube.com/watch?v=tw5Q748UaC8

De to blå bilene ved 24:45, den ene har hvite seter også. Men er ikke de bilene Model 3, ser de også har skilter på så mulig de er ansattes biler.
2025 Model Y Performance, Marine blue
2021 Model Y LR Blå, Solgt
2014 P85+ Grønn, Solgt

k1

Ja ser ut som model 3, evt S? Ser ikke ut som Y dessverre.
Men de som er lastet på lastebilen ser da ut som Y'er? Eller er det bare min ønsketenkning kanskje..  :-\

Macnus

Da losses det av Tesla i Trondheim. Kommer en del biler med Neckar Highway.

k1

Sitat fra: k1 på søn 18. sep 2022, kl. 20:42
Ja ser ut som model 3, evt S? Ser ikke ut som Y dessverre.
Men de som er lastet på lastebilen ser da ut som Y'er? Eller er det bare min ønsketenkning kanskje..  :-\

Ser fra ny video av Tobias Lindh, at det mest sannsynlig er model 3 som stod lastet på trailerne (ser det på window tint og felger). Ca i fra 29:28 i videoen:

https://www.youtube.com/watch?v=OFmgta2Tj8I

Lucaria

Hjemlevering?

På min konto står det:

Delivery Appointment
Thursday 22 September at 14:00

Bjørnstjerne Bjørnsons gate 122
Drammen, Drammen 3041

Men i en sms jeg fikk idag står det:
Hei, vi gleder oss til å se deg bak rattet i din nye Model Y. Vær oppmerksam på at den vil bli levert hjem til deg...

Mener de at den vil bli levert hjem til min bostadsadresse (på Lysaker) eller mener de "hjemme" i Drammen som forsåvidt er mere hjemme en Berlin.

Lucaria

Jeg spurte tilbake med sms om den skulle leveres til meg og fikk svar idag at den leveres hjem til meg på Lysaker.

Haggish

Sitat fra: Lucaria på man 19. sep 2022, kl. 16:19
Hjemlevering?

På min konto står det:

Delivery Appointment

Drammen, Drammen 3041

Hei, vi gleder oss til å se deg bak rattet i din nye Model Y. Vær oppmerksam på at den vil bli levert hjem til deg...

Mener de at den vil bli levert hjem til min bostadsadresse (på Lysaker) eller mener de "hjemme" i Drammen som forsåvidt er mere hjemme en Berlin.

?

Når bestilte du?
TmY P 23
TmY LR 23 Solgt
Tm3 LR 21 Solgt

Lucaria

Sitat fra: Haggish på tir 20. sep 2022, kl. 11:56
Hjemlevering?

På min konto står det:

Delivery Appointment

Drammen, Drammen 3041

?

Når bestilte du?

16 mai, YP, Vit/sort, med vinterdekk. Mener dette var samme dag som hengerfeste ble automatisk inkludert.

JBH1983

Sitat fra: Lucaria på tir 20. sep 2022, kl. 13:55
Sitat fra: Haggish på tir 20. sep 2022, kl. 11:56
Hjemlevering?

På min konto står det:

Delivery Appointment

Drammen, Drammen 3041

?

Når bestilte du?

16 mai, YP, Vit/sort, med vinterdekk. Mener dette var samme dag som hengerfeste ble automatisk inkludert.

Jeg bestilte fredag 13. mai. Da gikk prisen opp 10000 fra dagen før. Og hengerfeste ble inkludert. Hadde egentlig tenkt til å bestille dagen før, så ble først litt irritert på meg selv. Men var greit da jeg innså at hengerfeste plutselig også var inkludert.

Lucaria

Ja det kan ha vart slik at jeg såg det, og ventet til Mandag med å bestille.

Thorium

Sitat fra: Thorium på ons 31. aug 2022, kl. 20:12
Sitat fra: Thorium på fre 05. aug 2022, kl. 14:57
Sitat fra: Thorium på tir 21. jun 2022, kl. 21:56
Grå/svart bestilt mai 22 med oppdatert estimat i dag: 26. nov - 10. jan

Grå/svart estimat nå 4. nov - 19. des

Grå estimat endret til 14. okt - 8. des, levering Stavanger.
Da smalt det inn endring til feb 23 - apr 23 for grå/svart (bestilt i mai), som jo er tilsvarende ny bestilling! :-\ Vurderer da å hoppe over på tysk LR.

førategangtesla

Ny endring på meg. Har tidligere hatt

oktober-desember
3 desember til 17 januar
8 november til 22 januar

i dag står det 5 november til 30 desember, så er iallefall tilbake på riktig årstall  :+1:

Sort-sort bestilt begynnelsen av juli.

tomsleik

Min endret seg også i går.

Har stått XX.oktober-XX.desember lenge, men endra seg i går til 17. okt - 23. nov.
Bestillte 23. Mai. Sort/Sort med vinterdekk. 

matgsl

Virker det som sort leveres raskere enn hvit? Eksteriør altså. Eller har folk med hvit også mer konkret leveringsvindu i år?

Lucaria

Jeg har vit eksteriør og fikk aug-okt ved bestilling og dette stemte ganske bra (levering i sluttet av september).

© 2026, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA