Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Tazzari Zero

Startet av ElDino, onsdag 08. desember 2010, klokken 17:30

« forrige - neste »

ElDino

Hva tror dere klarer Enviro Elbilsalg og Tazzari corp. å rette feil på Tazzari Zero i løpet av 2010 slik at den kan brukes om vinteren?
Åneby - i-Miev powered by Eberspacher

El rayo

Det tror jeg selv om det bare er 3 uker og enda færre arbeidsdager igjen av 2010. Sigmund og hans medarbeidere er dyktige og har lang erfaring med elbil.
Oslo, kjørt 2000 Th!nk "El Rayo" siden juni 2003, nikometer siden april 2009
kjøpt på 9.500 km, kjørt tilsammen 60.000 km. Fremdeles med originalt batteri
http://elbilforum.no/forum/index.php/topic,1946.0.html
http://www.austinev.org/evalbum/794

2000 Th!nk delebil "Blu", som skal på veien igjen
EL-ma Classic elassistert sykkel
http://www.evalbum.com/preview.php?vid=4237

Lanber


ElDino

Tror ikke at de klarer det... De sier at det er Tazzari som må ordne opp.. Ble nesten sure på meg når jeg ba de montere batteriisolasjon + varmen..
Åneby - i-Miev powered by Eberspacher

Erland

Jeg er sikker på at dette ordner seg.
Enviro kan elbil, og det kan vel Tazzari corp. også. Dette er jo ingen "månelanding".

Tazzari
Nissan Leaf 2013
Tazzari (avskrevet)

jon

Enig med Tazzari.
Dette skal løses.
Har nå Tazzari, har hatt Buddy

Elmo

Sitat fra: Tazzari på torsdag 09. desember 2010, klokken 20:32
Dette er jo ingen "månelanding".

La oss iallefall inderlig håpe det ikke blir buklanding. Det er jo en morsom bil som har livets rett.
Tesla Model 3 AWD/FSD 03/2019 med sw: 2023.44.30.9  og en Seat Mii 2020.
Bor i Asker. Elbilist siden 2005.
Har hatt div. Saxo/P106 som vi har kjørt tilsammen 170.000 km. Kun en P106 igjen nå.
eUp 2015 - solgt.

elektrolux

Helt enig. Bilen er et designicon, og i likhet med en fotomodell trenger den ikke være egnet til alt.

La en annen bil ta de værste jobbene, og overlat kosejobbene til smukkasen.

Med litt erfaring vil nok også denne takle værre jobber også.

Stavanger:

Selger utstyr for EV lading og energieffektivisering via http://elbilhjelpen.no AS

Har for tiden Tesla S85, Smart ED, BMW C- evolution, Carver S+, Monotrazer MTE-150, Citroen C1 EVie, div. Think og PSA Classic og City 2010 model, Chin 3 hjuler Pickup, Buddy M9 samt Vectric scooter. Venter på Microlino og Aptera #2246

Daglig leder i Elbilhjelpen.no

Griffel

Enig, jeg også. Flott Italiens design, festlig bil, mye morsommere enn min gamle p106, men etter litt vurdering kom jeg til at det nok ikke var en fullgod erstattning.

Så vi får se hvor lenge p106en varer, og vurdere hva som da finnes av alternativer.
Hyundai Ionic.
Tidliger mange år i PSA klasiker.

kingolf

Jeg har kjørt Tazzari Zero i over 2 måneder. Når den går, er det en sprek bil. Men problemet med "power-dumping" skaper mange leie situasjoner. Jeg frykter jo at det skyldes en konstruksjonsfeil. Kanskje skulle man ikke importere flere biler før  problemet er løst på de som er importert. Fornøyde kunder er den beste reklame. Mottar gjerne ideer om hva jeg bør gjøre. Skrevet av Kingolf

Elmo

Sitat fra: kingolf på fredag 10. desember 2010, klokken 11:03
Jeg har kjørt Tazzari Zero i over 2 måneder. Men problemet med "power-dumping" skaper mange leie situasjoner. Mottar gjerne ideer om hva jeg bør gjøre.
Regner med du har lest hele denne tråden, men det er også en annen lang tråd om Tazzari http://elbilforum.no/forum/index.php?topic=2966.0

Ser ut som alle har problemene, og overlater til importør å få det fikset. Du har vel meldt fra til selger ?
Tesla Model 3 AWD/FSD 03/2019 med sw: 2023.44.30.9  og en Seat Mii 2020.
Bor i Asker. Elbilist siden 2005.
Har hatt div. Saxo/P106 som vi har kjørt tilsammen 170.000 km. Kun en P106 igjen nå.
eUp 2015 - solgt.

kingolf

Ser ut som alle har problemene, og overlater til importør å få det fikset. Du har vel meldt fra til selger ?
[/quote]

Ja, jeg har både møtt opp og fulgt opp med en lang brevveksling på email, siden feilen er så plagsom. Jeg håper i det lengste på en teknisk løsning. Men på et eller annet punkt bør det vel komme til en formell reklamasjon, Og da er det jo ikke bare spørsmål om teknologi, men også om juss.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA