Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

på tide å spekulere i ioniq med 46 kwh batteri

Startet av kjølholdt, onsdag 28. desember 2016, klokken 10:31

« forrige - neste »

turfsurf

I km/t lader nok Ioniq raskest av samtlige biler til salgs på dagens hurtigladere.
Model Y P 2022 | BMW CE 04 2022 | x - e-tron 55 SB 2021  x - e-tron 50 SB 2021 | x - e-tron 50 2020 | x - Model 3 LR 2021 | x - I-Pace HSE 2019 |
x - i3 120Ah 2019 | x - Model X 100D 2017 | x - i3 60Ah 2015 | x - Model S 85D 2015  | x - Model S85 2013

AppleKnocker

Hvis du ser bort fra Tesla mener du.

Hvordan er egentlig ladekurven på en Ioniq?
BMW I3 2015
Tesla Model S85 2015
Tesla Model ≡ 2020 reservert
200 000 elektriske km kjørt siden februar 2015
Passivhus med fire ladeplasser

moby666

#17
Det stemmer ikke. Ioniq lader vesentlig raskere enn Soul. Har hatt begge. Mulig 2017 soul har blitt like rask som ioniq siden den hurtiglader lengre (94%)

Husk også at Ioniq har et mye lavere forbruk enn soul så i kilometer pr min så lader ioniq ca dobbelt så raskt som Soul  (mine erfaringer)

Sitat fra: knut.aulie på lørdag 31. desember 2016, klokken 01:44
Sitat fra: moby666 på fredag 30. desember 2016, klokken 18:07
Husk også at Ioniq lader vesentlig raskere enn Ae
Akkurat sånn som Soul lader vesentlig raskere enn Ioniq!

turfsurf

Sitat fra: AppleKnocker på lørdag 31. desember 2016, klokken 11:26
Hvis du ser bort fra Tesla mener du.
Skrev spesifikt hurtigladere for å ekskludere Tesla superladere, selv om de også er hurtige...
Model Y P 2022 | BMW CE 04 2022 | x - e-tron 55 SB 2021  x - e-tron 50 SB 2021 | x - e-tron 50 2020 | x - Model 3 LR 2021 | x - I-Pace HSE 2019 |
x - i3 120Ah 2019 | x - Model X 100D 2017 | x - i3 60Ah 2015 | x - Model S 85D 2015  | x - Model S85 2013

Jorgen86

#19
Synes ikke 2,5 time fra 43% til 100% er så sakte jeg På vanlig enfas lading
Første Elbil bestillt 26.09.16 Hyundai Ioniq polar white med teknikk og skinn, levert 15.11.16
Bosted Jevnaker, Pendler til Oslo.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA