Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Tips til oppheng av ladekladd

Startet av ProsjektX, tirsdag 27. desember 2016, klokken 16:43

« forrige - neste »

ProsjektX

Hadde tenkt å kjøpe en vegglader, men inntil videre blir det nok til å bare bruke ladekladden da den holder for meg nå. Men, måtte få hengt den opp litt bedre så endte opp med å handle et par ting på Jula som ble bra. Med redskapsholder som låser inn rundt pakkniplene så sitter den bra, og det er også mulig å enkelt ta med seg ladekladden om det skulle være nødvendig.


2023 Tesla Model Y, 2021 Ioniq 5 P45, 2019 Kia eNiro, 2019 Hyundai Kona, 2017 Hyundai Ioniq

Vollis47

Fin løsning for oppheng for ladekladden, mer elegant enn å henge den i en snor.
Kristiansand
Tesla MS 75D, juni 2018

Inop

Den løsningen skal jeg adoptere :) Min kladd er stripset fast nå. Takk for tipset!
Tesla Model 3, tidligere Ioniq, eUp og Leaf eier. Base i Bærum, Akershus.

elektrolux

Fin løsning, men obs på et problem om dette monteres utendørs:

Brukes hetten på enden av ladekabelen kan denne fylles med vann og skade pluggen.

Enkel løsning er å bruke en dummy som f.eks denne for pistolen.
Stavanger:

Selger utstyr for EV lading og energieffektivisering via http://elbilhjelpen.no AS

Har for tiden Tesla S85, Smart ED, BMW C- evolution, Carver S+, Monotrazer MTE-150, Citroen C1 EVie, div. Think og PSA Classic og City 2010 model, Chin 3 hjuler Pickup, Buddy M9 samt Vectric scooter. Venter på Microlino og Aptera #2246

Daglig leder i Elbilhjelpen.no

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA