Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Planlegger Spaniatur i 2017 - avstikker til Andorra

Startet av Muffinman, lørdag 26. november 2016, klokken 22:03

« forrige - neste »

Muffinman

Samboer og minsteknøttet tar fly, mens jeg og to tenåringer tenker å kjøre. For at det ikke skal bli bare kjedelige transportetapper tenker jeg å legge inn et eller annet som kan bli gode opplevelser for de håpefulle. Har vært innom Andorra et par ganger på 90-tallet, og lurer på om det kan være en ide å gjenta med tenåringene. Men så var det dette med lading da, ingen superchargere der oppe. Googlet litt, og se hva jeg fant:

http://all-andorra.com/andorra-is-the-second-in-the-world-after-norway-for-using-electric-cars/

SitatAndorra – is the second in the world after Norway for using electric cars, relatively to the total share of all vehicles on the market

Da bør det vel finnes lademuligheter i lilleputtstaten, både semi og hurtig og kanskje i tilknytning til overnattingssteder? Eller planlagt i nær fremtid?

Noen som var innom i sommer og vet noe?

fredag

Mitsubishi i-Miev (2011)
Tesla Model S 85 (2013)
Tesla Model 3 (2019)

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA