Nyhetsbrev

Få vårt månedlige nyhetsbrev tilsendt på epost med alt du trenger å vite om elbil og lading.

E-post *

Jeg godtar at informasjon som fylles ut i skjema behandles iht vår personvernerklæring

Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Skrevet av Emne: Svensker vil lage mini-elbilen Uniti  (Lest 1523 ganger)

cra

• Medlem i Elbilforeningen siden 2013
  • Gold Member
  • Sunnmøre
    • Vis profil
    • BTTF for Tesla
Tesla Model S75D 30/6/17
Tesla Model S85 26/3/14-30/6-17, 82500km
Leaf 9/5/12
Think City, Har ACTIA diagnoseapparat.
Sykkylven (Sunnmøre)

chrgod

• Jr. Member
  • **
    • Vis profil
Sv: Svensker vil lage mini-elbilen Uniti
« Svar #3 på: Lørdag 09. November 2019, klokken 19:45 »
Ser jo ut som en Think, oppdatert for 2019.  :D
2014 Leaf Tekna, "BILEN"

batterimannen

• Sr. Member
    • Vis profil
« Svar #4 på: ſøndag 08. Mars 2020, klokken 17:45 »
Ser at folk på Facebook-siden dems etterlyser fremdrift/oppdateringer. De svarer stort sett at de er for opptatt med å gi oppdateringer. Usikker på om dette prosjektet blir gjennomført.

OlavEmil

• Hero Member
    • Vis profil
    • Mikrobil AS
« Svar #5 på: Tirsdag 10. Mars 2020, klokken 11:20 »
Det er kjent at dei slit med å få det til å gå rundt i Uniti. Eg sit sjølv og vurderar om eg skal be om depositumet på 1500,- / €149 returnert (kunne returnerast når som helst i prosessen), men eg tenkjer at om det stemmer at dei er tomme for pengar, får eg ikkje ut depositumet uansett, og om dei får det til likevel, er kønr. 400 i verda greitt å ha. Men i det store og heile fryktar eg nok at dei 1500,- er tapt...

https://www.breakit.se/artikel/22510/kris-i-svenska-elbilsforetaget-uniti-kassan-ar-tom
1 x Kia Soul EV 2015
1 x Kia Soul EV 2016
1 x M2 elektrisk mikrobil

Mikrobil AS