Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

PTC varmer til salgs på Finn

Startet av mohpet, lørdag 09. mai 2020, klokken 22:56

« forrige - neste »

Marsto

#15
Sitat fra: worry på mandag 13. september 2021, klokken 13:15
Takk for det Marsto. Det er absolutt aktuelt å prøve seg på denne jobben nå. To originale varmekolber har tatt kvelden nylig. Men aller helst skulle jeg fått til en styring som ikke involverer omprogrammering av noe av det originale i bilen.

Men holdt det virkelig å kun omprogammere CDCM? Jeg trodde jobben inkluderte både VCU og PCU også?
Det står slik i "PTC Retro-fit Instructions - 10-15-2012".

Når det gjelder det som står i PTC instructions 10-15-2012 fikk jeg bekreftet fra Think ingeniøren som programmerte min CDCM at det som står om VCU og CDU i denne instruksen ikke lenger er nødvendig å ta hensyn til. Jeg mener det er fordi det er en gul ledning som ikke lenger er i bruk fra PTC elementet.
Think 2010 mod., 2 seter med Enerdel Lithium Ion batteripakke. Farge: City Citrus

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA