Carplay og SD kort

Startet av ruppert, lørdag 15. oktober 2016, klokken 15:44

« forrige - neste »

ruppert

Når jeg kobler til mobilen via carplay får jeg ikke mullighet til å velge enheter under media-siden. Er det mulig å spille musikk fra SD-kortet samtidig som carplay er aktiv?

PaulusA

Har ikke prøvd Carplay, men hvis du ikke har tilgang på media, vil du nok heller ikke få tilgang på SD, da den ligger som opsjon under media. Det burde jo fungere da...
Nissan Ariya Evolve e-4orce 2025
Mercedes B Electric Art 2016
Bor i Holmestrand, Vestfold

ruppert

Joda, når ikke mobilen er koblet til får jeg tilgang til SD kort og USB plugget i CarPlay-porten under Media->enheter. Men når mobilen er koblet til ser jeg bare carplay-appene under media.

breitling

Svaret er Nei. Du får ikke høre/se på to media kilder samtidig. En om gangen. Hvis du har koblet telefon og har CarPlay så er det ikke mulig å høre på musikk fra USB eller SD kort. Det står om det i manualen. Litt tåkete og konfus men det står.
Oslo
2012 Peugeot iON - solgt
2016 MB B-250e Edition - solgt
2021 VW id.3 1.st Pro Performance "Eldina3"

PaulusA

Tror det er ganske klart at trådstarter ikke tror han kan få to medier samtidig, men snodig likevel at han ikke kan veksle mellom de :-)
Nissan Ariya Evolve e-4orce 2025
Mercedes B Electric Art 2016
Bor i Holmestrand, Vestfold

© 2025, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA