Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Manual til Ioniq

Startet av moby666, mandag 03. oktober 2016, klokken 22:55

« forrige - neste »

moby666

Hvis noen er interessert i manualen til Ioniq electric så kan den lastes ned på fb gruppen til Ioniq

https://www.facebook.com/groups/1709877845942720/

Fant feks ut at ladekabelen kan låses

Elmo

Tesla Model 3 AWD/FSD 03/2019 med sw: 2023.44.30.9  og en Seat Mii 2020.
Bor i Asker. Elbilist siden 2005.
Har hatt div. Saxo/P106 som vi har kjørt tilsammen 170.000 km. Kun en P106 igjen nå.
eUp 2015 - solgt.

Gizmo

Tusen takk, dere.

Var det slik at det er en separat manual for multimedia-enheten?
2016-11-04 Hyundai Ioniq
2011-11-18 Nissan Leaf

Elmo

Tesla Model 3 AWD/FSD 03/2019 med sw: 2023.44.30.9  og en Seat Mii 2020.
Bor i Asker. Elbilist siden 2005.
Har hatt div. Saxo/P106 som vi har kjørt tilsammen 170.000 km. Kun en P106 igjen nå.
eUp 2015 - solgt.

moby666


Elmo

Tesla Model 3 AWD/FSD 03/2019 med sw: 2023.44.30.9  og en Seat Mii 2020.
Bor i Asker. Elbilist siden 2005.
Har hatt div. Saxo/P106 som vi har kjørt tilsammen 170.000 km. Kun en P106 igjen nå.
eUp 2015 - solgt.

moby666

Står ikke noe om navi + infinity anlegget i standard manual. Alle biler i Norge blir levert med toppmodellen.

Ser at bilen blir levert med varme i bakseter.  Veldig rart hvis dette ikke kommer på den norske da det ser ut som vi får alt annet utstyr som er tilgjengelig.

Inop

Tror dessverre ikke den kommer med varme bak  :-\ Demobilen hadde ihvertfall ikke det.

Noen som vet om de kommer med SHBA (automagisk fjernlys/nærlys)?
Tesla Model 3, tidligere Ioniq, eUp og Leaf eier. Base i Bærum, Akershus.

elektrolux

Veldig bra av Hyundai å frigi brukerhåndboka.

Beste tiden å studere den er i rusen mens en venter på det nye gliset.
Stavanger:

Selger utstyr for EV lading og energieffektivisering via http://elbilhjelpen.no AS

Har for tiden Tesla S85, Smart ED, BMW C- evolution, Carver S+, Monotrazer MTE-150, Citroen C1 EVie, div. Think og PSA Classic og City 2010 model, Chin 3 hjuler Pickup, Buddy M9 samt Vectric scooter. Venter på Microlino og Aptera #2246

Daglig leder i Elbilhjelpen.no

moby666

Demobilene mangler også varmepumpe og batterivarmer, så det er ikke usannsynlig at varme i bakseter kommer. Synes det blir veldig rart at hyundai Norge har bestilt alt utstyr bortsett fra varme i bakseter. Ser ut som England har fått noen virkelig biler og disse har varme i baksetet.

Inop

Tesla Model 3, tidligere Ioniq, eUp og Leaf eier. Base i Bærum, Akershus.

ProsjektX

En annen ting i manualen er at det er omtalt 50kW eller 100kW DC lading, mens det typisk har vært snakket om 70kW? Også på de koreanske nettsidene har det stått kun 100kW, så de takler da kanskje 100kW...?
2023 Tesla Model Y, 2021 Ioniq 5 P45, 2019 Kia eNiro, 2019 Hyundai Kona, 2017 Hyundai Ioniq

HPSE

Min forhandler tror ikke det er varme i seter bak. Det står ikke noe om dette i utstyrslisten og det er heller ikke dette på noen av de Hybridbilene de har fått inn..
Bosted Naustdal i Sogn og Fjordane

Bli medlem av Facebook gruppen "Blue Ioniq" om du har bestilt/fått en blå Ioniq :)

Elmo

#13
Sitat fra: HPSE på torsdag 06. oktober 2016, klokken 11:15
Min forhandler tror ikke det er varme i seter bak.
Jeg tar ikke stilling til om dette stemmer eller ikke, men . . .

hva bilselgere tror om utstyr osv særlig på elbiler er fullstendig uinteressant (tro er noe annet og mere vesentlig - som min gamle far sa ;) )

Det er helt utrolig hva jeg har hørt bilselgere si (tro) om egne elbiler gjennom tidene.  Til eksempel så påsto (ikke trodde) bilselger hos Auto Elite at hurtiglading på Ioniq kom med teknikkpakken :o og det står til og med helt tydelig i utstyrslistene at er standard.
Tesla Model 3 AWD/FSD 03/2019 med sw: 2023.44.30.9  og en Seat Mii 2020.
Bor i Asker. Elbilist siden 2005.
Har hatt div. Saxo/P106 som vi har kjørt tilsammen 170.000 km. Kun en P106 igjen nå.
eUp 2015 - solgt.

Gizmo

Jeg mener det ikke er varmetråder i baksetene i demobilene. Men det er visst varmetråder i de bilene som selges i Korea...
2016-11-04 Hyundai Ioniq
2011-11-18 Nissan Leaf

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA