Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Foliering

Startet av Inop, lørdag 01. oktober 2016, klokken 07:49

« forrige - neste »

autopass

2017 Hyundai Ioniq Hvit 3/11-2017

Førstereis som elbileier!

rolandvg99

^^Vesentlig penere enn helhvit front.^^
"I like soul with a capital S"

Ivar-Aage Røyset

Slik skulle det ha vore orginalt! Fint!
Men trur min blir forblir grå når eg endelig får min...

ProsjektX

2023 Tesla Model Y, 2021 Ioniq 5 P45, 2019 Kia eNiro, 2019 Hyundai Kona, 2017 Hyundai Ioniq

Inop

#49
Jo, det så veldig riktig ut!
Hvor i landet har du gjort det?
Har du tatt listene på siden også?
Tesla Model 3, tidligere Ioniq, eUp og Leaf eier. Base i Bærum, Akershus.

autopass

Sitat fra: Inop på onsdag 23. november 2016, klokken 19:52
Jo, det så veldig riktig ut!
Hvor i landet har du gjort det?
Har du tatt listene på siden også?

Gjort i Porsgrunn
Ikke tatt sidelister
2017 Hyundai Ioniq Hvit 3/11-2017

Førstereis som elbileier!

Inop

Takk :) Kan jeg spørre om pris også?

Prøver å finne en sjappe som gjør både solfilm og foliering i Oslo/Bærum. Greit å slippe å levere bilen så mange ganger.
Tesla Model 3, tidligere Ioniq, eUp og Leaf eier. Base i Bærum, Akershus.

autopass

2017 Hyundai Ioniq Hvit 3/11-2017

Førstereis som elbileier!

Inop

Helt grei pris det tror jeg. Takk skal du ha :)
Tesla Model 3, tidligere Ioniq, eUp og Leaf eier. Base i Bærum, Akershus.

HEL

Har kikket litt på Ioniq og synes de bleik-grå detaljene er ekstremt stygge. Artig at alle andre synes det og. Sjeldent at designerne er ute på sidelinjen i så stor grad.

Bør den sorte folien være blank eller silkematt?
Hva med carbonfolie istedet for sort?

Ellers ser jeg for meg en klassisk felg som OZ tourismo eller BBS CH (motorsport):

https://www.google.no/search?q=bbs+motorsport&client=safari&hl=nb-no&prmd=isnv&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwihtYLLyMbQAhVMC8AKHbGnDHUQ_AUIBygB&biw=768&bih=928&dpr=2#hl=nb-no&tbm=isch&q=bbs+ch+bmw&imgrc=3diXJMbhLCahOM%3A


Noen som kan photoshoppe på hhv en hvit og en mørk bil?


iMiev 2017
***************
Ex Egålf 2018
Ex Pysjå ion i fem år
Ex Think i 2004 til 2007, det var kaldt

Elmo

Sitat fra: moby666 på fredag 18. november 2016, klokken 17:46
Den hvite fronten er kanskje noe av det styggeste jeg har sett. Hvorfor gjør noen dette?
Sitat fra: TM på fredag 18. november 2016, klokken 18:11
Er helt enig. Synes sort hadde vært bedre, men personlig ville jeg beholdt den grå.

Fant denne videoen på youtube  (tror ikke noen har linket til den før?). Ser ut som de leverer helt svart front i USA :o ???

https://www.youtube.com/watch?v=c_V4Fngm-5w

Tesla Model 3 AWD/FSD 03/2019 med sw: 2023.44.30.9  og en Seat Mii 2020.
Bor i Asker. Elbilist siden 2005.
Har hatt div. Saxo/P106 som vi har kjørt tilsammen 170.000 km. Kun en P106 igjen nå.
eUp 2015 - solgt.

TonyJ

Hvordan sitter folien med tanke på vask med høytrykk?

Lible

Høytrykk er foliens fiende nr.1. Den tåler en høytrykksvask, men du bør holde ca halvmeteren avstand og ikke pøse på med anleggsmaskintrykk. Vask bilen med svamp og spyl over med høytrykk for å fjerne såpe, ikke "vask" bilen ren med høytrykk. Varmt vann over 50 -60 grader er ikke bra i kombinasjon med høytrykk, da mykgjør du limet med varmen samtidig som du påfører mekanisk påkjenning = løs folie.

Poler folien så blir den enklere å holde ren.

HEL

#58
Jeg synes de lysegrå detaljene et helt greie både ved grøftelysene og på støtfangeren bak. Det er vanlig på mange spreke biler å ha den kombinasjonen. Men grillen må være svart, gjerne taket også.

Svartfoliert grill og grå detaljer ellers: http://m.imgur.com/u3unFCa?r


Kul Audi med sort grill og lys grå/sølv detaljer: http://www.autoguide.com/auto-news/2016/09/audi-rs3-will-hit-us-in-2017-with-400-hp-five-cylinder.html
iMiev 2017
***************
Ex Egålf 2018
Ex Pysjå ion i fem år
Ex Think i 2004 til 2007, det var kaldt

Kjetil1986

Nå er det ikke så lenge til jeg får min bil. Ønsker å få lagt på solfilm. Ringte Riis bilglass nå nettopp. Er du medlem i elbilforeningen får du 15% rabatt på solfilm.

Pris for begge sidevinduer bak + bakrute: 4250,- (inkl. 15% rabatt) med 5 års garanti.

Model 3 long range 2021

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA