Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Treg app plutselig

Startet av madsskon, torsdag 29. september 2016, klokken 20:37

« forrige - neste »

madsskon

Hei, har 2 dager gammel 2016 75D facelift. Appen på iPhone har fungert perfekt til nå. Nå står det bare "waking Car, may take a few minutes" men
Ingenting skjer:/

Noen tips???
TMX 100D 2017 og Kia Soul EV 2015.
Tidligere TMS 75D 2016 og Peugeot iOn 2015.

Kun elektrisk siden 2015.

joda

Vent en liten stund og prøv igjen.  ;)
TMS 85D

duffus

Evt åpne og lukke førerdøren hvis du er utålmodig, har fiksa det for meg de få gangene det har skjedd.


Sent from my iPhone using Tapatalk

abj1978

Opplever det samme, ser også flere som har skrevet de opplever det samme på TOCN-sidene på FB, er nok et serverproblem hos Tesla.
Tesla Model S 75D / BMW i3

duffus

Var samme hos meg når jeg sjekka nå. Åpna førerdøren og ventet til den våkna helt og satte på radioen. Funker fint nå :)


Sent from my iPhone using Tapatalk

abj1978

Sitat fra: duffus på torsdag 29. september 2016, klokken 21:04
Var samme hos meg når jeg sjekka nå. Åpna førerdøren og ventet til den våkna helt og satte på radioen. Funker fint nå :)


Sent from my iPhone using Tapatalk

Funker hos meg også nå. Prøvde dette trikset for ca 1 time siden, da ble det ikke liv etterpå... :)
Tesla Model S 75D / BMW i3

duffus

Sitat fra: abj1978 på torsdag 29. september 2016, klokken 21:08
Sitat fra: duffus på torsdag 29. september 2016, klokken 21:04
Var samme hos meg når jeg sjekka nå. Åpna førerdøren og ventet til den våkna helt og satte på radioen. Funker fint nå :)


Sent from my iPhone using Tapatalk

Funker hos meg også nå. Prøvde dette trikset for ca 1 time siden, da ble det ikke liv etterpå... :)

Tja. Kan jo være tilfeldig, men det har nå fungert de gangene jeg har gjort det :)


Sent from my iPhone using Tapatalk

madsskon

Har dere på "always connected" i controls? Det har ikke jeg. Samme problem enda. Funket litt igjen i går kveld, men nå henger det igjen. Always connected stjeler vel ikke all verden med strøm?
TMX 100D 2017 og Kia Soul EV 2015.
Tidligere TMS 75D 2016 og Peugeot iOn 2015.

Kun elektrisk siden 2015.

alda

Min app reagerer kjapt, ingen "waking car" først. Har ikke merket noen treghet siste dagene. Hadde problemer etter installasjon i forrige uke, men det forsvant da jeg endret til "always connected" i bilen.
-Citroen C-Zero 2015 - "Lilla Blå" - solgt 03/20
-Tesla Model S75D 2016 (20.09) - "Big Blue"(S60D til
  28.04.21) - solgt 06/22
-Peugeot E-208 2020 (03.03) - "Flash"
-BMW i4 M50 2022 (17.06)

tallyho

Sitat fra: madsskon på fredag 30. september 2016, klokken 05:55
Har dere på "always connected" i controls? Det har ikke jeg. Samme problem enda. Funket litt igjen i går kveld, men nå henger det igjen. Always connected stjeler vel ikke all verden med strøm?
Min app var nede i går kveld men kom tilbake i 21-tiden. Fungert fint i hele dag. Prøv gjerne always connected. Jeg restartet skjermen i går (hold inne begge scrollehjulene på rattet til skjermen blir svart). Vet ikke om det gjorde noe fra eller til men appen kom i hvert fall i gang igjen etter hvert.
2015 E-Golf
2016 Tesla S90D
2016 Tesla 3 reservert

Arntiv

Jeg har hatt problemer med "waking car" de gangene bilen logga seg på wifi. Det viste seg å være marginal dekning på wifi i innkjørselen. Problemet retta seg da jeg ba bilen glemme wifi.
Bekreftet 27.07.13. Levert 21.12.13, Svart S85 med pano, lyd, luft og hattehylle. 19" Polar Wheels med Hakka 8.

P85D

Det har vært noen problemer med kommunikasjon noen dager. Kanskje i forbindelse med utrulling av 8.0.
MODEL 3 DUAL MOTOR
MODEL S P85DL

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA