Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Justere strøm på Salto EVSE552 / lynvern.

Startet av teralv, onsdag 28. september 2016, klokken 11:08

« forrige - neste »

vagsfjord

Firmware kan ikke bli ødelagt av å sende en kommando til enheten. Firmware og konfig er 2 ulike ting. Hadde du hatt et snev av IT kunnskaper hadde du ikke skrevet slike tullete kommentarer. Du kan fortsette å leie ut kabelen din og de som vil ha gratis rådgivning kan kontakte meg. Ha en fortsatt fin dag.

Sitat fra: teralv på onsdag 31. mars 2021, klokken 10:14
For min del spiller det ingen rolle. Jeg har bare lånt min ut 3 ganger, og jeg har kjøpt den av forhandler til nice price.
Men jeg har fått 4 meldinger om dette fra ulike personer hvor fellesnevneren er at firmware er fucka opp, og om jeg tror min og mitt programvare vil løse dette etter bruk av jalla løsninger.

teralv

Såpass it kompetanse har jeg at du ikke bare forespørr i en slik kommando. Du må også endre og lagre. Har mer it kompetanse enn du tror

Hva andre har gjort som har rota det til vet jeg ikke. Men i den orginale programvare så er det ett vanlig og forståelig grensesnitt som alle forstår. Enklere enn kommandoer som kan gå feil


Sent from my iPhone using Tapatalk
------------------------------------------------------
Nissan Leaf jan-2013 modell.
Lys grå.
100.000 km - Bergen/Askøy

vagsfjord

Jo mer du kommenterer jo verre blir det for deg :D :D :D. Nå har det seg slik at alle knappene i programmet sender en kommando, og kommandoen kan man se ved å holde musepekeren over knappen. Programvaren er absolutt enklere å bruke men det er overhodet ingen forskjell funksjonsmessig ved å sende kommandoen manuelt kontra å trykke på knappene. Mer brukervennlig ja men ellers ingen forskjell.

Sitat fra: teralv på onsdag 31. mars 2021, klokken 10:34
Såpass it kompetanse har jeg at du ikke bare forespørr i en slik kommando. Du må også endre og lagre. Har mer it kompetanse enn du tror

Hva andre har gjort som har rota det til vet jeg ikke. Men i den orginale programvare så er det ett vanlig og forståelig grensesnitt som alle forstår. Enklere enn kommandoer som kan gå feil


Sent from my iPhone using Tapatalk

Jorgentime

Sitat fra: teralv på fredag 19. oktober 2018, klokken 22:13Jeg har både software og kabelen.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Hvordan kommer jeg i kontakt med deg?

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA