Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Lakkode på Tesla felger

Startet av Doro, onsdag 23. november 2016, klokken 18:34

« forrige - neste »

Doro

Er det noen som har lakkoden til 19" standardfelgen til Tesla (2014)? Eller vet hvor man kan få tak i en farge som matcher. Har litt småplukk på felgene jeg ønsker å lakke opp igjen. Mener å ha lest at noen hadde succe med en lakk fra Biltema...?

petersv

Tesla har lakkpenner, ellers matcher vanlig utbedringslakk fra biltema, men ikke felglakken. Vet ikke om det har noen betydning.

Doro

Takk for svar!
Er lakkpenner egnet for litt større områder? Ser for meg at jeg trenger en spraybox for å få det noenlunde fint...
Jeg har testet Biltema sin felglakk i Sølv, men denne var ikke helt lik. Vet du koden på utbedringslakken, ser de har en rekke ulike farger?

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA