Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Vi som venter på Ampera-e (som vi har bestilt med kontrakt)

Startet av Counterpointer, tirsdag 20. september 2016, klokken 20:47

« forrige - neste »

Tom E.

1. Omfattende problemer med software oppdateringer hos flere forhandlere. Mange kunder melder om både 4 og 7 besøk hos forhandler for å få siste oppdateringer som fikser gremlins i elektronikken. Det er for komlisert å oppdatere bilen!
2. Setene i bilen er vannvittig dårlige. De har allerede bestemt seg for å endre design på 2018 modellen.

Bilene vi nå har bestilt er omdefinert til førproduksjons demo modeller og skal til Nederland og Tyskland.

Ipadjove


Counterpointer



kammiz

Tom E., sier du at absolutt ingen får bil som lovet?

Sent fra min SM-G930F via Tapatalk

Thomas Kamrud Jahnsen

Kia Soul EV Exclusive Pearl White/Electric Blue - Bestilt 15/09-14 - Levert 24/04-15
Opel Ampera-E Mineral Black - alt utstyr & kontraktsnummer #41 - Bestilt 16/09-16 - Produsert 25/02-17 - anslått leveringsdato 22/05-17

Olemann

Da får vi trent oss i skikkelig sosialt fellesskap, 18 stykker pr bil gir jo fin trening i deling i et bilkollektiv  Elbilister er jo pr. def opptatt av miljø og felleskapet, så dette burde gå greit ;D

Sitat fra: Tom E. på tirsdag 02. mai 2017, klokken 14:43
Av 36 biler som de tidligere har fått bekreftet leveranser på i år så vil kun 2 biler bli levert til min forhandler.

Tom E.

Sitat fra: knut.aulie på tirsdag 02. mai 2017, klokken 19:19
Dette høres rimelig dramatisk ut!

Jeg håper virkelig at jeg er helt på tyttebærtur på Hardangervidda uten kondomer her!

Counterpointer

Sitat fra: Tom E. på tirsdag 02. mai 2017, klokken 19:24
Sitat fra: knut.aulie på tirsdag 02. mai 2017, klokken 19:19
Dette høres rimelig dramatisk ut!

Jeg håper virkelig at jeg er helt på tyttebærtur på Hardangervidda uten kondomer her!
Noe er det hvis ikke noen har tatt feil av 1.mai og 1.april !

alv1

Sitat fra: Tom E. på tirsdag 02. mai 2017, klokken 19:24
Sitat fra: knut.aulie på tirsdag 02. mai 2017, klokken 19:19
Dette høres rimelig dramatisk ut!

Jeg håper virkelig at jeg er helt på tyttebærtur på Hardangervidda uten kondomer her!
Du kan godt fortelle kilden til denne informasjonen?

Tom E.

Sitat fra: kammiz på tirsdag 02. mai 2017, klokken 19:21
Tom E., sier du at absolutt ingen får bil som lovet?

Sent fra min SM-G930F via Tapatalk

Ja. Jeg er fremdeles nummer 2 i Norge som skal få en AE i henhold til min forhandler. Da jeg er mangeårig Opel kunde og " A kjendis"  her på sørvestlandet så ringte min forhandler meg i dag. Han sa at de jobbet med brev til de andre kundene. Han var meget flau. Jeg har kjent ham i flere tiår.

Tom E.

Sitat fra: Tom E. på tirsdag 02. mai 2017, klokken 19:28
Sitat fra: kammiz på tirsdag 02. mai 2017, klokken 19:21
Tom E., sier du at absolutt ingen får bil som lovet?

Sent fra min SM-G930F via Tapatalk

Alleen Auto, Lyngdal og Flekkefjord

Ja. Jeg er fremdeles nummer 2 i Norge som skal få en AE i henhold til min forhandler. Da jeg er mangeårig Opel kunde og " A kjendis"  her på sørvestlandet så ringte min forhandler meg i dag. Han sa at de jobbet med brev til de andre kundene. Han var meget flau. Jeg har kjent ham i flere tiår.

tuono

A-kjendis....på Sørvestlandet? Eigersund?  :)
Venter spent på fortsettelsen.

kammiz

Thomas Kamrud Jahnsen

Kia Soul EV Exclusive Pearl White/Electric Blue - Bestilt 15/09-14 - Levert 24/04-15
Opel Ampera-E Mineral Black - alt utstyr & kontraktsnummer #41 - Bestilt 16/09-16 - Produsert 25/02-17 - anslått leveringsdato 22/05-17

Tom E.

Sitat fra: tuono på tirsdag 02. mai 2017, klokken 19:33
A-kjendis....på Sørvestlandet? Eigersund?  :)
Venter spent på fortsettelsen.

Det skal ikke så mye til her på sørvestlandet for å bli kjendis.


Hadde avtalt med min forhandler om å ta med min Insignia og stille i mitt arbeidsantrekk for en større lokal pressekonferanse i forbindelse med mitt mottak av min AE om 3 uker. Det  går i vasken nå!

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA