Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Prøvekjøring Ioniq. Gi dine tilbakemeldinger

Startet av HPSE, søndag 11. september 2016, klokken 22:06

« forrige - neste »

Balaklava

Og om en kjører i Eco modus så er også klimaanlegget i eco modus, da er det ikke særlig mye futt i det. Så om en ikke syns klimaanlegget fungerer som det skal, sjekk innstillingene under ulike kjøremodus.

Hansi

Takk for tilbakemeldinger :)

Jeg er ikke enig med deg vedrørende begrensning av lader og batteriholdbarhet Zimon, jeg er enig med Cowboystrekk.
Muttern hadde nok kjørt i eco modus den ene dagen, men jeg byttet neste dag og hun syntes fremdeles det var kaldt..
Buskerud


Opel Ampera-e bestilt 16.09.16, levert 08.06.17    Tesla Model 3 reservert 01.04.16
2011 Mitsubishi i-MiEV    2013 Nissan Leaf AZE0 Acenta (Norsk)

Crown

Vi får se, nå har jo mange hatt bilen i over 2,5 år og flere har kjørt over 100kkm, men ikke en eneste har rapportert om noe batteritap. Ikke jeg heller, desember 2016, setter tvert i mot stadig nye rekkevidderekorder. Leaf 30kWh som vi har hatt bare et halv år mer har derimot merkbart rekkeviddetap og nærmere 10% tap i SOH. Akkurat samme lading og kjøring. Så Ioniq er nok betraktelig bedre enn de fleste der.
x 2016 Leaf 30kW
2017 Hyundai Ioniq electric, Aurora Silver, teknikk og skinn.
x 2019 Audi e-tron Exclusive++, galaxy blue/sort optikk
2022 Hyundai Ioniq 5 P45, Digital Teal green
Straks: 2022 Tesla model Y performance

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA