Fortum Ladestasjoner

Startet av Anders Jensen, tir 06. sep 2016, kl. 10:35

« forrige - neste »

goggo


Dette er sakset fra http://www.fortum.no/kundeservice/cd/
Har du spørsmål vedrørende lading, ladebrikken din eller fakturaen fra Fortum, så kan du kontakte vår kundeservice på telefon 06910 eller på e-post chargedrive.no@fortum.com.   Har du tekniske utfordringer mens du står på laderen kan du kontakte vår døgnåpne tekniske kundeservice på telefon 22 55 54 24.

For å sjekke om det er noe feil med ditt abbonement eller din brikke så må du kontakte support i Norge ( telefon 06910 eller på e-post chargedrive.no@fortum.com )
For å få hjelp til å bruke en ladestasjon så må du kontakte support i Sverige ( telefon 22 55 54 24 )

Det ser dessverre ikke ut til at disse to support avdelingene snakker sammen. Jeg hadde en feil på en av mine brikker (brikken var OK, men den var registrert feil i Fortum sitt backoffice system), og det tok flere måneder og uttallige telefoner og emailer før de fant ut av det.

Jeg er veldig fornøyd med Fortum som ladeoperatør, men akkurat på dette området burde de forbedre seg ved å begynne å la de to supportavdelingene informere hverandre når kundene har problemer med brikken/kontoen sin.

mvh Hugo
Pensjonert ingeniør med sterke meninger og umettelig teknologi-nysgjerrighet.
El kjøretøy: Tesla M3 og Renault Twizy

© 2025, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA