Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Ioniq EV - Bilder og film - Eksteriør

Startet av Nik, torsdag 01. september 2016, klokken 12:16

« forrige - neste »

lenny36

Sitat fra: autopass på mandag 05. september 2016, klokken 10:46
Anngående front er vel mye gjort med litt folie eller plastidip feks. Ser også filmen at det bør vurderses mørk film på rutene rundt.

Alt er jo mulig men dette burde vel Hyundai hatt en bedre løsning på. Grått ser jo ikke bra ut mener jeg, hvorfor ikke svart? Hybriden ser klart bedre ut på bilder ihvertfall.


Sent from my iPhone using Tapatalk

autopass

Sitat fra: lenny36 på mandag 05. september 2016, klokken 14:30
Sitat fra: autopass på mandag 05. september 2016, klokken 10:46
Anngående front er vel mye gjort med litt folie eller plastidip feks. Ser også filmen at det bør vurderses mørk film på rutene rundt.

Alt er jo mulig men dette burde vel Hyundai hatt en bedre løsning på. Grått ser jo ikke bra ut mener jeg, hvorfor ikke svart? Hybriden ser klart bedre ut på bilder ihvertfall.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Tror det er et europeisk valg med grått. Ser svart ut på bildene fra USA. Der har den elektriske og svart front
2017 Hyundai Ioniq Hvit 3/11-2017

Førstereis som elbileier!

moby666

https://www.youtube.com/watch?annotation_id=annotation_2728884635&feature=iv&src_vid=7eAFMQ4n820&v=-MB1Nph5Y5s

Litt stilig infofilm fra Hyundai

Første plansje (sett den på pause), står det 10 års garanti på batteri. Kan vi håpe at Hyundai har utvidet garantien på batteriet?

autopass

2017 Hyundai Ioniq Hvit 3/11-2017

Førstereis som elbileier!

lenny36

Meget lekker med sort front, satser på at den blir tilgjengelig i Norge etterhvert


Sent from my iPhone using Tapatalk

EspenM3

Er det bildet der lettere photoshoppet? Felgene ser litt merkelige ut...

Ser uansett meget bra ut med svart front!

Inop

#21
En liten repotasje fra Tyskland, dubbet på engelsk. De snakker om et roadshow som også kommer til Oslo, tro om det er tilfelle eller om det var de greiene som var på Aker brygge tidligere i september.


https://www.youtube.com/watch?v=wH9eCoIj9Y4

Fikk litt Filmavisen anno 1950 vibber av han som snakker :D
Tesla Model 3, tidligere Ioniq, eUp og Leaf eier. Base i Bærum, Akershus.

W.A.

Ja det pågår Generation IONIQ Tour.
Dem er i Amsterdam nå. Dem kommer i Oslo oktober
Første elbil. Signerte kontrakten 29.aug.2016:
Hyundai IONIQ EV med teknikk og skinn, Phantom black, utlevert den 13.des. 2016

Skedsmokorset

nabcake

- Hyundai Ioniq 2017 - hentet 01/12-16

TLO

Ja, det var jo interessant at det i USA blir levert med svart front. Da ble den skikkelig fin. Første gangen jeg så bilen, viste det seg at det var en hybrid - med svart front. Skuffelsen var stor da jeg oppdaget at elutgaven ble levert med grå front. Den grå fronten er omtrent den eneste innvendingen jeg har mot bilen. Kan ikke fatte og forstå at Hyundai tenker på å lanserer med grå som eneste valgmulighet! (Riktignok to gråfarger - en litt lysere på de hvite bilene)
Men det må vel gå an å lakke den - det er vel bare plastikk? Ellers er jo bilen flott den. Men GRÅ grill! NEEEEI!
Jeg vil helt klart lakke om - selv om det vil koste meg noen tusen...

Crown

Sitat fra: TLO på onsdag 21. september 2016, klokken 22:07

Men det må vel gå an å lakke den - det er vel bare plastikk? Ellers er jo bilen flott den. Men GRÅ grill! NEEEEI!
Jeg vil helt klart lakke om - selv om det vil koste meg noen tusen...

Min forhandler har begynt å tilby foliering ved kjøp, det er vel minst like greit egentlig for da kan den gjøres original på et blunk, mener de sa de skulle ha 2500 for det. Da kan man i teorien få hvilken farge man vil. Vil se hvordan det ser ut med Aurora silver som vi har bestilt, før jeg gjør noe med det.
x 2016 Leaf 30kW
2017 Hyundai Ioniq electric, Aurora Silver, teknikk og skinn.
x 2019 Audi e-tron Exclusive++, galaxy blue/sort optikk
2022 Hyundai Ioniq 5 P45, Digital Teal green
Straks: 2022 Tesla model Y performance

Gibblay

Sitat fra: johnsalf på fredag 02. september 2016, klokken 14:08
Video som viser den orange fargen (dog hybridmodellen).
https://www.youtube.com/watch?v=ztv3MAHPIrg

Takk for den. Det er fargen jeg har bestilt. Er litt spent på hvordan den ser ut "real life", men tror den blir fin. Var på tide med noe annet enn den sedvanlige hvit/gråe som går igjen over alt.

Nibenay

Oransjen så kulere ut enn eg trodde. Men ingen som har bilder av Aurora silver, er interessert i denne men usikker...?

Gizmo

Ikke meningen å lage et sidespor i tråden, men har noen planer om å foliere bilen (og har bilder av hvordan de tenker det skal se ut?).

Og har noen bestilt bilen i gult?

2016-11-04 Hyundai Ioniq
2011-11-18 Nissan Leaf

HPSE

Se fra 3:00 og utover for å se div farger. Blå som eg har bestilt er NICE! :D


https://www.youtube.com/watch?v=2a9afZ8uuFs
Bosted Naustdal i Sogn og Fjordane

Bli medlem av Facebook gruppen "Blue Ioniq" om du har bestilt/fått en blå Ioniq :)

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA