Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Når får vi bilene våre?

Startet av moby666, onsdag 17. august 2016, klokken 13:28

« forrige - neste »

ProsjektX

Sitat fra: W.A. på fredag 07. oktober 2016, klokken 22:10
har du bestilt med phantom black? og når signerte du?
Bestilte for en 3-4 uker siden, hvit med teknikk og skinn.
2023 Tesla Model Y, 2021 Ioniq 5 P45, 2019 Kia eNiro, 2019 Hyundai Kona, 2017 Hyundai Ioniq

Andyace

Da har jeg vært i kontakt med forhandler og fått beskjed om at bilen kommer med første båt. En god nyhet å starte dagen med.

W.A.

Gratulerer Andyace.
Bestilte du også hvitt? Når?
Første elbil. Signerte kontrakten 29.aug.2016:
Hyundai IONIQ EV med teknikk og skinn, Phantom black, utlevert den 13.des. 2016

Skedsmokorset

Andyace

Bestilte hvit ja, med skinnseter, i midten av juli :)

Inop

SitatDet var hos nonby i stålfjæra, skal opp dit med en gang jeg får bilen for å finne riktig farge, han hadde mange hvitfarger så han håpet de hadde inne en som matchet.

Takk :) Er usikker på om det er hvit eller svart front som gjelder. Hvis hvitfargen matcher tror jeg det kan bli finest.
Tesla Model 3, tidligere Ioniq, eUp og Leaf eier. Base i Bærum, Akershus.

Jorgen86



Jeg går nok for hvit, synd de ikke leverer den sånn fra fabrikk, har ikke helt skjønt poenget men allt det grå, men får satse på det blir bra med folie.
Første Elbil bestillt 26.09.16 Hyundai Ioniq polar white med teknikk og skinn, levert 15.11.16
Bosted Jevnaker, Pendler til Oslo.

ProsjektX

Funderer på det samme med foliering eller lakkering, men heller nok mot sort/antrasitt. Synes fronten på plug-in versjonen ser ganske bra ut egentlig (se under), men skjønner ikke hvorfor de har behold de lysegrå dekslene rundt tåkelysene, burde vært samme fargetone. og et par mock-ups med felger og front jeg ser for meg...
2023 Tesla Model Y, 2021 Ioniq 5 P45, 2019 Kia eNiro, 2019 Hyundai Kona, 2017 Hyundai Ioniq

Elmo

Sitat fra: TLO på fredag 30. september 2016, klokken 21:43
ASIAN TRUST skal ankomme Gøteborg 19.10 og ASIAN EMPIRE kommer til London 26.10

Posisjoner idag  ;D
Tesla Model 3 AWD/FSD 03/2019 med sw: 2023.44.30.9  og en Seat Mii 2020.
Bor i Asker. Elbilist siden 2005.
Har hatt div. Saxo/P106 som vi har kjørt tilsammen 170.000 km. Kun en P106 igjen nå.
eUp 2015 - solgt.

W.A.

fikk bekrefta fra selgeren(mobile-kjeller) at bilen min er ikke på første båten  :(
om den er på andre båten visste han ikke noe om ennå sa han.

er det noen andre som har bestilt svart bil som har fått noe bekreftet?
Første elbil. Signerte kontrakten 29.aug.2016:
Hyundai IONIQ EV med teknikk og skinn, Phantom black, utlevert den 13.des. 2016

Skedsmokorset

dolsen

Sitat fra: W.A. på tirsdag 11. oktober 2016, klokken 18:16
fikk bekrefta fra selgeren(mobile-kjeller) at bilen min er ikke på første båten  :(
om den er på andre båten visste han ikke noe om ennå sa han.

er det noen andre som har bestilt svart bil som har fått noe bekreftet?

Jeg bestilte før helgen , og kunne velge svart med skinn fra bår nr. 2. Denne skulle komme til Norge i midten av november, med levering etter dette avhengig av hvor i Norge man bor. For min del, som bor i Bodø, i starten av desember. Valgte Aurora Silver fra samme båt.

W.A.

#115
Da er det vel ganske sikker at bilen min kommer i båt nr. 2.   ;D

er Asian Empire båt nr. 2 som er på vei til London nå?
Første elbil. Signerte kontrakten 29.aug.2016:
Hyundai IONIQ EV med teknikk og skinn, Phantom black, utlevert den 13.des. 2016

Skedsmokorset

tuono

Sitat fra: W.A. på tirsdag 11. oktober 2016, klokken 18:16
fikk bekrefta fra selgeren(mobile-kjeller) at bilen min er ikke på første båten  :(
om den er på andre båten visste han ikke noe om ennå sa han.

er det noen andre som har bestilt svart bil som har fått noe bekreftet?

Svart med alt. Siste beskjed fra leverandøren: Om ikke lokførerne roter det til med (sin høyst berettigede) streik, så har jeg bilen I månedsskiftet. Forventet I Drammen nest siste-siste uka I oktober.

Tore V.N.

Sitat fra: tuono på tirsdag 11. oktober 2016, klokken 20:32

Svart med alt. Siste beskjed fra leverandøren: Om ikke lokførerne roter det til med (sin høyst berettigede) streik, så har jeg bilen I månedsskiftet. Forventet I Drammen nest siste-siste uka I oktober.

Når bestilte du? Min forhandler har ikke kommet med mer informasjon mht. levering, annet enn "trolig i november" ved kontraktsinngåelse.
Første elbil bestilt 10.9.16:
Ioniq phantom black med teknikk og skinn

Bor i Stavanger

tuono

Sitat fra: Tore V.N. på tirsdag 11. oktober 2016, klokken 21:31
Sitat fra: tuono på tirsdag 11. oktober 2016, klokken 20:32

Svart med alt. Siste beskjed fra leverandøren: Om ikke lokførerne roter det til med (sin høyst berettigede) streik, så har jeg bilen I månedsskiftet. Forventet I Drammen nest siste-siste uka I oktober.

Når bestilte du? Min forhandler har ikke kommet med mer informasjon mht. levering, annet enn "trolig i november" ved kontraktsinngåelse.

16 September. Satt med chassinummer og alt.

TLO

ASIAN TRUST nærmer seg Gibraltar - neste havn, uten stopp, er Gøteborg - 17.10 kl 1800. ASIAN EMPIRE ligger og venter på å komme seg gjennom Suezkanalen.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA