Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

2016 Tesla Model S (facelift) - Solid White

Startet av reinartg, mandag 13. juni 2016, klokken 12:21

« forrige - neste »

reinartg

Hadde levering av min første Tesla fredagen som var og er helt til nå strålende fornøyd. Har vært en Audi entusiast helt fram til nå og kommer fra 2 stk Audi A4 og må si at med den nye bilen kommer en helt annen kjøreopplevelse og kjøreglede fram. Det kan ikke forklares, må bare oppleves.

Her er speksa på bilen:

MODEL S 70D
- Firehjulsdrift

EKSTERIØR

  • Solid White Paint
  • Panoramatak i helglass
  • 21" grå Turbine-hjul

INTERIØR

  • Sorte Neste generasjon seter
  • Pianosvart innredning
  • Sort Alcantara taktrekk

LADING

  • Aktivert for Supercharger

ALTERNATIVER

  • Autopilotens bekvemmelighetsegenskaper
  • Premium interiør og belysning
  • Sikkerhetspakke

TILBEHØR

  • 19" Pirelli Vinterhjul sett

abj1978

Meget pen bil, gratulerer!  ;D

Jeg kommer selv fra en rekke med hvite BMW'er, men valgte å gå for Deep Blue på min Tesla. Venter på levering i august/september. Satser på at jeg ikke angrer på det valget ved levering :)

Synes virkelig denne var råstilig i hvit!!  8)
Tesla Model S 75D / BMW i3

reinartg

#2
Sitat fra: abj1978 på mandag 13. juni 2016, klokken 17:12
Meget pen bil, gratulerer!  ;D

Jeg kommer selv fra en rekke med hvite BMW'er, men valgte å gå for Deep Blue på min Tesla. Venter på levering i august/september. Satser på at jeg ikke angrer på det valget ved levering :)

Synes virkelig denne var råstilig i hvit!!  8)

Tusen takk abj1978. Dette er min første hvite bil og jeg er kjempefornøyd. Har tidligere hatt Delfingrå og Fantomsort Audi. Håper denne hvit fargen er lettere å vedlikehold enn Audi sin sorte lakk.

Deep blue blir sikkert knall fint det også.

turfsurf

Hvit skjuler mikroriper mye bedre enn mørke farger.


Sent from my iPad using Tapatalk
Model Y P 2022 | BMW CE 04 2022 | x - e-tron 55 SB 2021  x - e-tron 50 SB 2021 | x - e-tron 50 2020 | x - Model 3 LR 2021 | x - I-Pace HSE 2019 |
x - i3 120Ah 2019 | x - Model X 100D 2017 | x - i3 60Ah 2015 | x - Model S 85D 2015  | x - Model S85 2013

Teslanewbie

Den var råstilig ! Har hatt to hvite teslaer men gikk for en annen farge på den nye bilen , angrer nå :-)
P85 2014 solgt
P85D 2015 solgt
90D 2016 Solgt
TMX60D AP1 2016 avbestilt
TMX75D AP2 2017
M3 reservert 31/3-16

reinartg

Sitat fra: Teslanewbie på tirsdag 14. juni 2016, klokken 06:13
Den var råstilig ! Har hatt to hvite teslaer men gikk for en annen farge på den nye bilen , angrer nå :-)

Takker Teslanewbie. Hvilken farge gikk du for da?

Teslanewbie

Sitat fra: reinartg på tirsdag 14. juni 2016, klokken 11:47
Sitat fra: Teslanewbie på tirsdag 14. juni 2016, klokken 06:13
Den var råstilig ! Har hatt to hvite teslaer men gikk for en annen farge på den nye bilen , angrer nå :-)

Takker Teslanewbie. Hvilken farge gikk du for da?

Gikk for Deep Blue.. Kona som fikk siste ordet.. ( vi har bare hvite biler) og hun tenkte at det er greit med å bytte ... Vurderte å beholde farge men isteden bytte kone .. men ga etter da det hadde blitt dyrere :-) så det ble blå....
P85 2014 solgt
P85D 2015 solgt
90D 2016 Solgt
TMX60D AP1 2016 avbestilt
TMX75D AP2 2017
M3 reservert 31/3-16

reinartg

Sitat fra: Teslanewbie på tirsdag 14. juni 2016, klokken 12:50
Sitat fra: reinartg på tirsdag 14. juni 2016, klokken 11:47
Sitat fra: Teslanewbie på tirsdag 14. juni 2016, klokken 06:13
Den var råstilig ! Har hatt to hvite teslaer men gikk for en annen farge på den nye bilen , angrer nå :-)

Takker Teslanewbie. Hvilken farge gikk du for da?

Gikk for Deep Blue.. Kona som fikk siste ordet.. ( vi har bare hvite biler) og hun tenkte at det er greit med å bytte ... Vurderte å beholde farge men isteden bytte kone .. men ga etter da det hadde blitt dyrere :-) så det ble blå....

Haha...Det blir garantert bra med blå også

Stig O

Gratulerer med stilren og lekker bil.
Hvit synes jeg var den fargen jeg ville valgt sist av den forrige modellen. Dette p.g.a den sorte plastikken nede som funker dårlig på hvit. For meg var det et must og lakke denne. Nå synes jeg imidlertid den er den finest, sammen med rød. Designet på bilen blir et helt annet.
Odda Hardanger


P85 Pearl white,Tan,Carbon,Pano,Park,Lys,Tech,Lyd,Hattehylle,Dobbeltlader. Midtkonsoll og TSW Nurburgring 20" R2 255/35-20 og 21" 
Byttet Breyton til Work Gnosis 9x22 og 10.5x22 med 245/30-22 og 285/25-22

Taycan 4S Febr.2021
Bilder
Instagram kontoer / tstig og stigtronvold

reinartg

Sitat fra: Stig O på søndag 19. juni 2016, klokken 08:46
Gratulerer med stilren og lekker bil.
Hvit synes jeg var den fargen jeg ville valgt sist av den forrige modellen. Dette p.g.a den sorte plastikken nede som funker dårlig på hvit. For meg var det et must og lakke denne. Nå synes jeg imidlertid den er den finest, sammen med rød. Designet på bilen blir et helt annet.

Tusen takk Stig O. Bilen din er jo lekker den også.

epsilone6

Første Tesla jeg virkelig har siklet på, ble aldri venn med nose cone...  ;D Farge og felger er helt perfekt


© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA