Rangering av serviceverksteder

Startet av KalleKalif, onsdag 08. juni 2016, klokken 10:16

« forrige - neste »

Muffinman

Litt skepsis er uansett sunt her. Nedsiden med slike undersøkelser er at endringer ikke fanges opp. Det burde vært mulig å se et plot med tidslinje for å se utvikling slik at forbedring/forverring synliggjøres.

overlay

Bra initiativ! Lærdom herifra vil bli benyttet neste gang service skal bestilles!

Veggen

Har inntrykk av at dette er ofte mer personavhengig enn stedsavhengig.
Har hatt både fantastiske og elendige opplevelser samme sted.

KalleKalif

Veggen: Det er jo selvfølgelig, selve stedet Brumunddalen bør ikke gi noen påvirkning på servicen  ;) Prinsippet blir det samme som rangering av hoteller eller restauranter, det er jo også avhengig av hvem som er på jobb den dagen osv. Men med nok data gir det en sannsynlig "forventningsverdi" på opplevelsen  :)
---
2015 85D

© 2025, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA