Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Noen ble kontaktet av Tesla i det siste?

Startet av stranger1891, mandag 18. april 2016, klokken 17:07

« forrige - neste »

Kent

Fikk og en telefon i dag, med tilbud om å prøvekjøre en Model S for å "få følelsen" av å kjøre Tesla. Jeg takket høflig nei. Hadde de vært i nærheten hadde jeg nok sagt ja, men orker ikke dra til Oslo for å kjøre en bil jeg ikke skal ha. Bekreftet email og fikk beskjed om å ta kontakt om det er noe jeg lurer på. Per nå tipper jeg at jeg vet like mye om bilen som ansatte i Norge, så hadde lite spørsmål jeg trodde kunne bli besvart akkurat nå :)

Sarpsborg -
Night Blue E-Golf - 30.07.14 125kkm solgt 18.10.21
Mars Orange/Cherry Black Kia E-Soul 64kwh Exclusive 14.10.21

Ferry

Sitat fra: eltoro på tirsdag 19. april 2016, klokken 16:04
Har man først prøvekjørt en Tesla får man varige mèn, og er et mye lettere offer ved neste anledning

:D Enig i det. Jeg er veldig glad TMS koster det den gjør, for da slipper jeg å vurdere saken. En gylden regel sier å aldri prøve noe bedre/dyrere enn hva man har tenkt å kjøpe. Det går dog greit, bare forskjellen er stor nok.

GOS

Sitat fra: krister461 på tirsdag 19. april 2016, klokken 15:58
Tviler på at de gjør dette for å selge Model S. Det er vel heller for at reservasjonsholdere skal føle seg ivaretatt. Er sikkert mange som ikke henger på forumet her som har mange spørsmål om hva de har reservert. :-)

Spørs om det ikke faktisk er det de har gjort. Er det noen TMS eiere som har fått telefon om Model 3? Jeg har ikke
Model Y bestilt jan 2020, tatt ut juni 2022
Hyundai Ionic 5 bestilt aug 2021, levert 13.01.2022
Model 3, LR AWD, MCR, FSD, svart/svart levert februar 2019, solgt juni 2022
Hyundai Kona levert og solgt februar 2019
S85 blå, levert juni -14, 2019

wasted1980

Sitat fra: GOS på tirsdag 19. april 2016, klokken 22:35
Sitat fra: krister461 på tirsdag 19. april 2016, klokken 15:58
Tviler på at de gjør dette for å selge Model S. Det er vel heller for at reservasjonsholdere skal føle seg ivaretatt. Er sikkert mange som ikke henger på forumet her som har mange spørsmål om hva de har reservert. :-)

Spørs om det ikke faktisk er det de har gjort. Er det noen TMS eiere som har fått telefon om Model 3? Jeg har ikke

Nei, ikke blitt kontaktet av Tesla
TMS "P"75D Full pakke

TM≡ Reservert 01.04.16

P85 | Perlehvit | Panorama | Luft | Tech | Hi-Fi | Dobbeltlader | Vinterpakke | Skinn + Alacantara | Carbon | Spoiler | 7 seter | 20" Tomason TN9 | SOLGT

THE

Har reservert Model 3, men ikke fått tlf / mail. Har prøvekjørt Tesla S for ca tre år siden, så de har meg i registeret sitt fra før også. Vurderte S da, og hadde nok kjøpt om den hadde hatt mulighet for å trekke tilhenger. Med dagens priser er Model S helt uaktuell for meg.

Sent fra min D6503 via Tapatalk

Tesla Model X100D, levert 20.09.17

Zoe Intens 2015 (Q210)     "Solgt"

Recursos

Jeg har reservert, men ikke hørt noe fra dem. Noen som vet om det er mulighet for å prøvekjøre en model s mer enn den vanlige prøveturen. F.eks en dag eller to-tre?
2015 - Leaf Nordic 6,6kW

Thomas N

70D - Bestilt 13.10.15 - Bekreftet 19.10.15 - i transitt 15.11.15 - utlevert 04.01.16

fredag

Sitat fra: Mazzbot på tirsdag 19. april 2016, klokken 19:38
Noen som har prøvekjørt lenger enn 30 min til en time ? Har lyst til å prøve kjøre den fra Bergen - Voss - Bergen

Er det noe du skal hente i Voss? :-)
Mitsubishi i-Miev (2011)
Tesla Model S 85 (2013)
Tesla Model 3 (2019)

Mazzbot

Nei vil bare prøve bilen lenger enn I nærområdet bergen , er litt morsommere vei til Voss ;) har spurt tesla idag , tviler på at de  vil la meg gjøre det :( !! Venter på svar .
Tesla model 3 reservert 31/3 .

trykkertor

Jeg fikk lov til å prøvekjøre den Bergen Voss Bergen. Model S.
Og det er mye mer realistisk prøvetur en den lille timen vi normalt får.
Den lille timen blir fort overskygget av gadgets, masse inntrykk osv.
Det var på den lange turen til Voss og hjem igjen jeg virkelig fikk tid til å lære bilen å kjenne. Bli kjent med kjøreopplevelsen osv.....

Det viste seg at jeg etter 2 timer i Model S, fikk ganske så anstrengt rygg, så det ble ikke bilen for meg.

N00b

Rart det der, hvor forskjellig vi er bygget.

Kjørte en Cayenne for en kompis som transport for han.  ALLE gadgets og sportsseter, men jeg måtte ha pause halvveis på en 2 timers tur. Ryggen ville ikke ha de setene!   
Skikkelig nedtur.

krister461



Sitat fra: trykkertor på torsdag 21. april 2016, klokken 16:20
Det viste seg at jeg etter 2 timer i Model S, fikk ganske så anstrengt rygg, så det ble ikke bilen for meg.
Ja, vi er forskjellige. Model S er en av få biler jeg har vært på langtur med uten å få plager i ryggen.

als77

Sitat fra: Recursos på onsdag 20. april 2016, klokken 22:38
Jeg har reservert, men ikke hørt noe fra dem. Noen som vet om det er mulighet for å prøvekjøre en model s mer enn den vanlige prøveturen. F.eks en dag eller to-tre?

Dette lurer jeg også på. Tok en langkjøring med e-Golfen min Oslo-Kristiansand til jul; det går, men frister ikke å gjenta. Vil svært gjerne prøve det med en Tesla S70 for å teste reell rekkevidde

Kanutten

Var innom Tesla på Alnabru i dag og prøvde en P90D i en time. Når jeg kom tilbake, spurte selger om det var nok, eller om jeg ville låne den i en hel dag. Det er med andre ord null problem å prøvekjøre over en lengre periode.

als77

Sitat fra: Kanutten på lørdag 23. april 2016, klokken 14:47
Var innom Tesla på Alnabru i dag og prøvde en P90D i en time. Når jeg kom tilbake, spurte selger om det var nok, eller om jeg ville låne den i en hel dag. Det er med andre ord null problem å prøvekjøre over en lengre periode.

8)
Apropos Alnabru; er det kun de som ringer rundt? Jeg ble også oppringt av de, men det ligger et annet Tesla salgssenter nærmere hjemme enn Alnabru (ikke at Alnabru er langt unna fra der jeg bor, men likevel)

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA