Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Politikere og Veivesenet helt på trynet, tipper M3 aldri kommer til Norge

Startet av Wattson, lørdag 16. april 2016, klokken 17:36

« forrige - neste »

Olemann


Busa

Det å gi adgang til kolllektivfeltet er jo et insentiv for å få folk til å kjøre utslippsfritt, så i byområder er det lett å forstå at lokalutslipp er av stor betydning. Skal man få noen effekt på lokale utslipp særlig de vørste dagene vinterstid, bør man vel stenge enda et felt for fosile kjøretøy.
Men no jeg ikke forstår, er at fosile drosjer fortsat får benytte kollektivfeltene, det har ingen ting med kolektivtrafikk å gjøre (mer som limoservice å betrakte), og til alt overmål har de motoren igang 24t i døgnet, ut med kollektivfelt inn med miljøfelt.
Citroen C-0, 2014
Renault Gr.Espace 2.2 dci IV, 2003
Westfield Megabusa, 2012 (lekebilen)
Viktig med litt fart og "spenning" i hverdagen

bno


© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA