Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Hovedskjerm / instrumentpanel går i svart

Startet av Quintilian, fredag 01. april 2016, klokken 22:55

« forrige - neste »

Quintilian

Hoy!

De siste 3 dagene har jeg opplevd at hovedskjerm/instrumentpanel går i svart av seg selv... Den ene gangen frøs 17" og ga ingen respons. Etter et minutt eller så gikk den i svart; og det tok mye lengre tid enn en vanlig restart å få den tilbake igjen (3 minutter-ish?)... Det samme skjedde dagen etterpå, og i dag hendte det på ny - men da gikk begge skjermene i svart og var borte en stund... Det har jeg ikke opplevd før... Anyone?

overlay

Har opplevd at begge skjermene frøs, både samtidig, og uavhengig. Det har ikke skjedd siden 7.0 om jeg ikke husker feil. Har også opplevd at bilen fortsatte å spille musikk selvom alle dørene var igjen, og låst. Gikk tilbake til bilen etter 2 minutter, da holdt den på å restarte 17".

Balrog

Fikk frys jeg og i dag. Muligens en bug i siste softwareoppdatering? Der er mer enn et år siden sist.
Tesla S P85 2013, Tesla Model S 75D 2017, VW E-Up 2020, Renault Zoe 2017, Hyundai Kona 2021
Energica Experia elektrisk MC 2023, Zero SR elektrisk MC 2017

Quintilian

Takk for info. I går spilte den musikk selv om dørene var igjen og bilen låst...

Får nevne det neste gang jeg skal ha den på sørviss.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA