Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Kansellering av reservasjon

Startet av Trond.m, fredag 01. april 2016, klokken 21:41

« forrige - neste »

peik

"Håndteringsgebyr"??? Høres ut som om de har gått på kurs hos norsk eiendomsmeglerforbund mht til kreative og fiktive gebyrer. Renten på beløpet bør da dekke håndteringskostnader. Bør ikke bruke mer enn 5 minutter på en kansellering...
- for tiden uten elbil, solgt Tesla S 90D, kansellert M3

Førstereis med elbil

Jeg kansellerte min X etter å ha sett den i påska, og har enda ikke fått til bake pengene. Tesla sier jeg skal få de før 7.mai. Jeg ser i DN at det ikke bare er jeg som sliter med å få penger fra de.
http://www.dn.no/privat/dnBil/2016/04/26/1959/Tesla-Motors/tesla-sliter-med--gjre-opp-for-seg-i-norge

anorway

Sitat fra: Skille på tirsdag 26. april 2016, klokken 22:57
Jeg kansellerte min X etter å ha sett den i påska, og har enda ikke fått til bake pengene. Tesla sier jeg skal få de før 7.mai. Jeg ser i DN at det ikke bare er jeg som sliter med å få penger fra de.
http://www.dn.no/privat/dnBil/2016/04/26/1959/Tesla-Motors/tesla-sliter-med--gjre-opp-for-seg-i-norge

Leste den artikkelen selv, merkelig at et så stort selskap skal slite med betalinger.
Men kjenner jo ikke bakgrunnen så mulig det er blåst opp i media.

SurSnasen

Sitat fra: anorway på onsdag 27. april 2016, klokken 10:39
Leste den artikkelen selv, merkelig at et så stort selskap skal slite med betalinger.
Men kjenner jo ikke bakgrunnen så mulig det er blåst opp i media.

Jeg vil tro at grunnen er så enkel som at organisasjonen har vokst for raskt, og ting faller mellom to eller flere stoler. Høyt stressnivå i organisasjonen. Tipper de har et system med approbering av regninger, og den som skal approbere ikke alltid er like flink til å respondere. 

Megaoctane

Da har jeg fått tilbake innskuddet på 10.000kr

o.b.lix

Sitat fra: anorway på onsdag 27. april 2016, klokken 10:39
Leste den artikkelen selv, merkelig at et så stort selskap skal slite med betalinger.

To av verstingene i klassen for inkasso er også de to største - Telenor og Statoil. Kommer av at om ikke faktura er merket 100% riktig med prosjektnr og referanser, kommer den ikke frem til riktig person, og så vil den bare ligge å flyte rundt i systemet - ingen tar tak i den. 
«Vi må passe oss for å overinvestere i vei»
2022 AWD Ioniq 5 / 2017 Model X 90D (HW3 + MCU2) / 2019 Leaf Tekna 40kW
2015 Tesla model S 85D (Ap1.0) / 2014 Leaf Acenta 24kW

Trond.m

La inn min kansellering i går. Det blir interessant å se når jeg får pengene tilbake. Positivt at det nå bare er et tastetrykk på "My Tesla" som skal til. Det blir nok biler fra Europeiske leverandører med tilstrekkelig rekkevidde innen det hadde blitt min tur til å få bil, siden alle som eier eller har eid en Tesla skal gå foran.

Roma

Sier du det ja? Tenkte du måtte surfe i telefonnettet utallige runder før du traff rette person :)

Da skal jeg prøve knappen jeg også   ::)

Stigzy

La inn min reservasjon for 3 dager siden og betalte 10k med en gang. Alltid hatt lyst på Tesla, men har dessverre vært for dyrt for meg. Er bare 26 år, med en lang utdanning, så har ikke rukket å spart opp så mye enda. Eier dog et hus. Greit for meg at dere kansellerer, da rykker jeg nærmere ;)
* Tesla Model S 85D 18.11.17
* Opel Ampera-E Amber 06.06.2017 - SOLGT
* Nissan Leaf Sølv Metallica levert 5/12-2011 - SOLGT

Mazzbot

Sitat fra: Stigzy på fredag 01. juli 2016, klokken 15:12
La inn min reservasjon for 3 dager siden og betalte 10k med en gang. Alltid hatt lyst på Tesla, men har dessverre vært for dyrt for meg. Er bare 26 år, med en lang utdanning, så har ikke rukket å spart opp så mye enda. Eier dog et hus. Greit for meg at dere kansellerer, da rykker jeg nærmere ;)

Håper flere kansellerer ! Jeg er I samme båt som deg bare at jeg er 24 år
Tesla model 3 reservert 31/3 .

Trond.m

Jeg er snart pensjonist og har ikke tid til å vente på at Elon Musk skal klare å masseprodusere en bil  ;)

bno

Jeg er pensjonist og ser frem til min nye TM3. Jo flere som kanselletrr.....

Philip Marlowe

Sitat fra: bno på søndag 03. juli 2016, klokken 20:13
Jeg er pensjonist og ser frem til min nye TM3. Jo flere som kanselletrr.....

;D
Model 3, hvit, dobbelmotor, langrekker. Fikk bil 6.4.19. EV65xxx.
Model S85, rød. Fikk bil 27.3.14. Solgt 6.4.19.

bno


SuperPG

Ikke kanselert enda, men jo mer jeg leser om Tesla på dette forumet jo mer skeptisk blir jeg.. Virker jo som det er støy, rust og andre problemer på alle bilene når en er her inne :P

Forøvrig, har alle blitt trukket 10.000,- kroner?

Jeg ble trukket 1000 dollar..
VW ID.3 1st plus

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA