Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Tesla tok fyr under lading (Sundsvalls tidning)

Startet av spigney, torsdag 31. mars 2016, klokken 22:46

« forrige - neste »

krl

I følge artikkelen, så var det både skjøteledninger og diverse modifikasjoner involvert.. Så da er det vel sannsynlig at bilen ikke forårsaket brannen.

Espen Hugaas Andersen

Var heller ikke snakk om mye ladeeffekt, så da er kortsluttning som på Brokelandsheia ganske usannsynlig.
Model X 100D.
Cybertruck reservasjon.

herr x

Sitat fra: krl på torsdag 31. mars 2016, klokken 23:19
I følge artikkelen, så var det både skjøteledninger og diverse modifikasjoner involvert.. Så da er det vel sannsynlig at bilen ikke forårsaket brannen.
Det var en taxi med diverse taxi-utstyr. Gjetter at installasjonene blitt gjort på en profesjonell måte.
Men Tesla er tydelige med å kommentere alt tredjepartsutstyret, noe som jeg syns tyder på at de allerede funnet ut at kilden til brannen er noe eksternt.
Model X, 90D

spigney

Ja, jeg vet ikke hva som er vanlig, men jeg håper noen objektive granskere skal se på saken. Litt enkelt for Tesla å peke på andre, uten å få en ordentlig undersøkelse.
Antar forsikringsselskapet har folk på saken også.
Ser frem til å bli en del av den beryktede Teslafamilien🤗

Ketill Jacobsen

Sånn er det med billige aviser, illustrerer artikkel om brent Tesla i Sundsvall med bilde av utbrent Tesla på Brokelandsheia. Men naturligvis når folk ikke tar seg råd til å kjøpe aviser og forventer at alt av media skal være gratis, så får det slike utslag.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA