Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Fossilbrenner sett for Leaf

Startet av elektrolux, fredag 25. mars 2016, klokken 22:18

« forrige - neste »

elektrolux

Stavanger:

Selger utstyr for EV lading og energieffektivisering via http://elbilhjelpen.no AS

Har for tiden Tesla S85, Smart ED, BMW C- evolution, Carver S+, Monotrazer MTE-150, Citroen C1 EVie, div. Think og PSA Classic og City 2010 model, Chin 3 hjuler Pickup, Buddy M9 samt Vectric scooter. Venter på Microlino og Aptera #2246

Daglig leder i Elbilhjelpen.no

Mazzbot

Får jeg spørre hva dette er ? Er dette lovlig?
Tesla model 3 reservert 31/3 .

elektrolux

Er et tank sett for drivstoff for bruk til bensin eller diesel varmer. Kan også leveres som komplett kit.

Godkjent både for diesel og bensin.
Stavanger:

Selger utstyr for EV lading og energieffektivisering via http://elbilhjelpen.no AS

Har for tiden Tesla S85, Smart ED, BMW C- evolution, Carver S+, Monotrazer MTE-150, Citroen C1 EVie, div. Think og PSA Classic og City 2010 model, Chin 3 hjuler Pickup, Buddy M9 samt Vectric scooter. Venter på Microlino og Aptera #2246

Daglig leder i Elbilhjelpen.no

Mazzbot

Trenger ikke det når man har varmeapparat vel
Tesla model 3 reservert 31/3 .

elektrolux

I utgangspunktet ikke, men vil gi betydelig mindre reduksjon i rekkevidden om vinteren.
Stavanger:

Selger utstyr for EV lading og energieffektivisering via http://elbilhjelpen.no AS

Har for tiden Tesla S85, Smart ED, BMW C- evolution, Carver S+, Monotrazer MTE-150, Citroen C1 EVie, div. Think og PSA Classic og City 2010 model, Chin 3 hjuler Pickup, Buddy M9 samt Vectric scooter. Venter på Microlino og Aptera #2246

Daglig leder i Elbilhjelpen.no

Jejl

#5
Kjører Tesla P85 og Kangoo med dieselvarmer daglig.
En tilleggsvarmer som Kangooen har burde nesten vært standard for alle slike kort-rekkevidde-elbiler.
På en lading kan jeg ha over 10 kaldstarter med kald kupe. Dette hadde for meg og mitt bruk vært håpløst uten dieselvarmeren. Rekkevidden hadde da vært kanskje bare vært 60km på vinteren, mot 100km som det er nå til vanlig med slik småkjøring.
Vil faktisk vurdere å montere tillegsvarmer på Teslaen også om rekkevidden om noen år med gammelt batteri skulle komme under rundt 250 km rekkevidde vinterstid. Du får jo også betydelig færre ladesykluser på batteripakken med tilleggsvarmer, og det vil normalt være mye lettere å holde batteriet nærere 50% kapasitet, som vil øke levetiden på batteripakken betydelig.


© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA