*HASTER* Noen som har ladekort til Clever i danmark?

Startet av Sandtveit, tor 24. mar 2016, kl. 19:59

« forrige - neste »

Sandtveit

Vi skal på tur til Billund, og trenger å låne et Clever ladekort! Betaler selvfølgelig!

elektrolux

Stavanger:

Selger utstyr for EV lading og energieffektivisering via http://elbilhjelpen.no AS

Har for tiden Tesla S85, Smart ED, BMW C- evolution, Carver S+, Monotrazer MTE-150, Citroen C1 EVie, div. Think og PSA Classic og City 2010 model, Chin 3 hjuler Pickup, Buddy M9 samt Vectric scooter. Venter på Microlino og Aptera #2246

Daglig leder i Elbilhjelpen.no

elektrolux

Synd, kunne muligens ha hjulpet var du i Stavanger
Stavanger:

Selger utstyr for EV lading og energieffektivisering via http://elbilhjelpen.no AS

Har for tiden Tesla S85, Smart ED, BMW C- evolution, Carver S+, Monotrazer MTE-150, Citroen C1 EVie, div. Think og PSA Classic og City 2010 model, Chin 3 hjuler Pickup, Buddy M9 samt Vectric scooter. Venter på Microlino og Aptera #2246

Daglig leder i Elbilhjelpen.no

sven erik

har  men uten penger  ta kontakt med dem direkte de gjelper deg med  en gang

andersmp

Når reiser du? Jeg kan sende det til deg i dag eller du kan hente det i Moss. Send meg en mail på hello@andersmpedersen.com

Siggen

Sitat fra: Sandtveit på tor 24. mar 2016, kl. 19:59
Vi skal på tur til Billund, og trenger å låne et Clever ladekort! Betaler selvfølgelig!

Er Eon stolper utenfor Legoland. Ha med Type2 kabel å ring nummer på stolpen for aktivering av lading. 99,- kr pr lading.

RonnyØ

Sitat fra: Siggen på tor 31. mar 2016, kl. 21:16
Sitat fra: Sandtveit på tor 24. mar 2016, kl. 19:59

Er Eon stolper utenfor Legoland. Ha med Type2 kabel å ring nummer på stolpen for aktivering av lading. 99,- kr pr lading.

Sto i 45min i telefonen der i fjor.. Restart, virket ikke, lading stoppet.

Trikkern

Du er vel muligens i Danmark allerede? Hvis ikke du har reist enda så har jeg et liggendes i bilen. Bor i Stokke.
2017 Model X75D.
2014 Nissan e-NV200 Varebil. 
2015 Mercedes B Electric Drive. Solgt
2013 Toyota Rav4 EV. Solgt
3,9kw solceller på taket.

© 2026, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA