Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Your chance to see Model 3 unveiled

Startet av OleJA, tirsdag 15. mars 2016, klokken 23:04

« forrige - neste »

OleJA

Fikk nettopp mail med invitasjon til '....the Model 3 prototype unveiling at an intimate event in Los Angeles, CA for less than 800 people'. Noen andre som har fått denne?

Hadde vært morsomt, men blir nok påske på fjellet :-)

joda

#1
Jepp, nettopp mottatt her også..

Hva med bildet i mailen... Model S, Model E (3)...!?!
Så uansett spennende ut.  :)

Men neppe aktuelt med en tur, får følge live stream i stedet tenker jeg.

For de som ikke har sett dette, her er bilde. (tok ikke med all teksten)

TMS 85D

Amoss

#2
Jeg har ikke fått, men fant en som har postet mailen på TMC:
https://teslamotorsclub.com/tmc/posts/1419798/

Fant noen relevante data her som jeg har uthevet:
SitatE-mail from Tesla just now:

We're excited to share details of the Model 3 prototype unveiling at an intimate event in Los Angeles, CA for less than 800 people.

We want to share this with Tesla owners first, as a token of our appreciation for your support over the years. We've saved 650 places at the event for current owners including their guests.

Places will be allocated at random through a drawing on March 16. To enter, simply click below and register before noon PST on March 16 2016. You'll need to use your MyTesla email address to ensure successful entry into the lottery. On March 17, official invitations will go out to those selected through the lottery.


Model 3 reservations will open in Tesla stores on March 31 at 10am PST, as well as online immediately when the event (which will also be accessible via a live stream) begins. As a current owner who has supported Tesla and our mission, your reservation will take priority and be placed ahead of non-owners.

Thanks again for your support. Good luck!

The Tesla Team

Blir det åpnet for å reservere også i Norge fra 10am PST?  (kl. 1800 i Norge - eller har jeg glemt sommertid at det blir kl. 1700?)
Model S 85D

Amoss

... og da er vist tidspunktet for presentasjonen bekreftet:
http://electrek.co/2016/03/15/tesla-model-3-event-lottery-invites-go-out-to-tesla-model-s-owners-for-7pm-event-in-los-angeles/
SitatTesla also confirmed that the public will be able to place reservations in Tesla's retail locations starting at 10AM PT – 1PM ET. Online reservations will be available when the livestream of the event will start: 8:30PM PT – 11:30PM ET or 90 minutes after people invited to the event are told to show up.
Altså klokken 4 om natta her i Norge (om jeg ikke har glemt sommertiden, da blir det 3 på natta).
Model S 85D

satheesh.net

Sitat fra: Amoss på tirsdag 15. mars 2016, klokken 23:56
... og da er vist tidspunktet for presentasjonen bekreftet:
http://electrek.co/2016/03/15/tesla-model-3-event-lottery-invites-go-out-to-tesla-model-s-owners-for-7pm-event-in-los-angeles/
SitatTesla also confirmed that the public will be able to place reservations in Tesla's retail locations starting at 10AM PT – 1PM ET. Online reservations will be available when the livestream of the event will start: 8:30PM PT – 11:30PM ET or 90 minutes after people invited to the event are told to show up.
Altså klokken 4 om natta her i Norge (om jeg ikke har glemt sommertiden, da blir det 3 på natta).

Stiller vel klokka frem og ikke tilbake. ??? Så da blir det vel 05:30 på morgenkvisten her i Norge lokal tid? ::)

Amoss

Sitat fra: satheesh.net på onsdag 16. mars 2016, klokken 00:01
Stiller vel klokka frem og ikke tilbake. ??? Så da blir det vel 05:30 på morgenkvisten her i Norge lokal tid? ::)

:-[  Du har rett, gikk vist litt kjapt dette. Kommer ramlende inn døra etter en slitsom økt og ser at TMC koker over pga dette, ikke lett å holde hodet kaldt da ;)
Model S 85D

satheesh.net

Sitat fra: Amoss på onsdag 16. mars 2016, klokken 00:47
Sitat fra: satheesh.net på onsdag 16. mars 2016, klokken 00:01
Stiller vel klokka frem og ikke tilbake. ??? Så da blir det vel 05:30 på morgenkvisten her i Norge lokal tid? ::)

:-[  Du har rett, gikk vist litt kjapt dette. Kommer ramlende inn døra etter en slitsom økt og ser at TMC koker over pga dette, ikke lett å holde hodet kaldt da ;)

Vel, tror kanskje jeg glemte en viss detalj også. De stilte nemlig til sommertid selv i forrige helg. Går fort i svingene for meg også til tider. ;)
Vi har derfor begge litt delvis "rett" Amoss. ;D


© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA