Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Fikse små plast og lakkskader!

Startet av Powerflux, mandag 14. mars 2016, klokken 12:29

« forrige - neste »

Powerflux

Er det noen erfaringer ute å går for å fikse en bakfanger som har fått seg en liten smell. Ikke sprukket men lett deformert og ødelagt lakk.

Vet om MPS Micropaint og Skadevekk men aldri prøvd disse! Området er Oslo og omegn!
Japan Leaf, levert 2013.
190000 km. 2. bar forsvunnet.(Solgt)
Tesla S70D Facelift, levert juli 2016.
90000 km.
Hyundai Kona Electric, levert mars 2019
52000 km.

vrom

Anbefaler Fornebu auto skade og lakk

v/Bård

Trallalala

Drammen Karosseri hellakkerte skjerm for meg for 4500.
Synes prisen var grei, og likte også at de gjorde det siden de er foretrukket av Tesla.

Line

Jeg hadde en litt større skade som Drammen karosseri ville ha 45000 for, Skade vekk tok 15000. Veldig fornøyd med Skade vekk, bilen så som ny ut.

Arntiv

Ser at de selger touch-up paint til 20$ på de amerikanske teslasidene. Noen som har erfaringer med den? Evt norsk pris/tilgjengelighet...
Bekreftet 27.07.13. Levert 21.12.13, Svart S85 med pano, lyd, luft og hattehylle. 19" Polar Wheels med Hakka 8.

Siggen

Sitat fra: Arntiv på mandag 14. mars 2016, klokken 14:29
Ser at de selger touch-up paint til 20$ på de amerikanske teslasidene. Noen som har erfaringer med den? Evt norsk pris/tilgjengelighet...

Har som regel alltid inne på servicesentrene. Prisen var ikke avskrekkende husker jeg. Men som all Touch-up, må våtslipes og poleres opp etterpå for best mulig resultat. Enkel å grei å jobbe med, tar en det rolig og ønsker ikke å begynne med våtsliping så kan en forsatt få det godt til, selv med 10 tommeltotter. Trikset er å ta det i flere strøk.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA