Personlig invitasjon: Forhåndsvisning av Model X

Startet av satheesh.net, onsdag 09. mars 2016, klokken 13:36

« forrige - neste »

Øyvind.h

Hjelper å sutre på forumet :) Er nok bare tilfeldig, men fikk og aksepterte nå. Da slipper jeg å lure på om jeg kommer inn.
VW ID4 GTX 2023

Tidligere elbiler: VW ID4 GTX 2022, Nissan Ariya, Kia EV6 GT-Line, Hyundai Ioniq 5, BMW IX3 2021, VW ID4 1st 2021, Mercedes EQC AMG 2021 og 2020, Kia eNiro 2019, Tesla Model X90D 2016,  Tesla Model S90D 2016, Nissan Leaf 2012, Tesla Model S aug 2013

Blip

Jeg har også fått invitasjon.

Er det mulig å ta med barn på dette, dvs. sjekker de om barna står på gjestelista? Problemet er at jeg må reise et stykke og har ikke lyst til å reservere før jeg har sett bilen. Barna blir med, men de har neppe lyst til å sitte i bilen på parkeringsplassen i 90min...
  • Rød Nissan Leaf (lev. 19. des. 2011, solgt 2019)
  • Tesla Model X res. #178 (avbestilt)
  • Blå Tesla Model S 90D (2016 CPO før facelift)
  • Grå Tesla Model 3 LR (2019 med krok)
Varmepumpe-nerd med 16 kWp solceller på taket

Luring

Sitat fra: Blip på torsdag 10. mars 2016, klokken 14:26
Jeg har også fått invitasjon.

Er det mulig å ta med barn på dette, dvs. sjekker de om barna står på gjestelista? Problemet er at jeg må reise et stykke og har ikke lyst til å reservere før jeg har sett bilen. Barna blir med, men de har neppe lyst til å sitte i bilen på parkeringsplassen i 90min...

På min stod det iallefall at eg kunne ta med ein gjest, så barn teller jo halve eller tredjedel, så det går sikkert fint  ;D

Terhar

Jeg var som Øivind.h en av de første som fikk Model S i Norge, også en av de første som reserverte Model X og har reservert en fullspekket 90 D som snart må bekreftes. Tror jeg må vurdere dette pånytt om jeg ikke får invitasjon til å se den når bilen kommer til Oslo.
Skjønner ikke at Tesla ikke klarer å organisere dette slik at alle som har reservert får invitasjon.
Nissan Leaf fra mars 12
Model S P85 fra sept. 13, innbytte hos Tesla til fordel for
Model X 100D hentet 19.6.17
Model 3 LR 18.2.19

spettmeis

Jeg fikk invitasjon i formiddag og har reservasjonsnr rundt 2200. Invitasjonen havnet i spam-boksen på min gmail-konto, så det var bare så vidt jeg fikk det med meg.

Real EoN

Enda ingen invitasjon her heller  :-\  Husker min 1 prøvekjøring i desember 2012, da var det også reserverte tidspunkt man fikk.. Og det skjønner jeg, prøvekjøringer er no annet enn å se bilen.  Den 2 prøvekjøringen hadde jeg i Juni 2013 fordi jeg ville prøve den typen jeg hadde bestillt, en P85+... Da måtte jeg romstere rundt på alna og kjøpesenteret å vente fordi de bilene var nettopp kommet til Norge og masse dresskledde folk hadde dem ned til den Amerikanske ambasaden etc... men jeg fikk prøvekjørt den til slutt der å, med litt tolmodighet  :) Og en snill Tesla ansatt eller to som hjalp til, ringte og hørte når dem kom tilbake fra ambasaden til og med.. Så jeg får møte opp og smile pent i døra denne gangen om invitasjonen uteblir :)
Møre og Romsdal (Molde),
BMW i3 leveringsuke 37, 2014 (Levert uke 45) (solgt)
Tesla Model X reservasjon #P1714 90D Black/Black VINxx009605 Hentet Ålesund 1 September 2016 kl 16:00
Tesla Model S Performance Plus Black/Black, 21" grey, Carbon dekor, Alt minus bakovervendte barneseter #P1710 VINxx15275 Hentet Trondheim 10 September 2013 kl 10:00 (solgt)

Trond Arve

Pendler Son - Oslo med Leaf. Kjørt P106 siden 2009, solgt etter 4 år og 70.000 km.

Gæsjan

Tror Tesla har lite system på dette. Har sig-reservasjon, men har heller ikke fått invitasjon. Sjekket spamen nettopp uten å finne noe der. ::)
TMS P85 solgt
TMS P85D
Model 3 reservasjon

twinpeaks

Hei,

jeg har fått invitasjon og har sått meg opp den 21.3. kl 16. Jeg kommer ekstra fra Trondheim (litt galskap, men jeg har fri og veldig lyst, og å reise til Oslo er mye enklere enn til Geneve). Jeg har aldri vært på Alnabru. Ut i fra Googlemaps er det sikkert greit å ta flybussen til Radisson Blu Alna og går derfra. Jeg har ganske god tid, flyet lander på Gardermoen kl 13. Reiser tilbake samme kveld kl 20.15.

Har noen et bedre tipp for å komme seg fra Gardermoen til Tesla og retur på denne tiden av dagen?
"Silberstreif", 85D, sølv metallic 2015-2021
"Käpt'n Blaubär", MY LR, blå, 2021-

satheesh.net

Sitat fra: twinpeaks på fredag 11. mars 2016, klokken 17:41
Hei,

jeg har fått invitasjon og har sått meg opp den 21.3. kl 16. Jeg kommer ekstra fra Trondheim (litt galskap, men jeg har fri og veldig lyst, og å reise til Oslo er mye enklere enn til Geneve). Jeg har aldri vært på Alnabru. Ut i fra Googlemaps er det sikkert greit å ta flybussen til Radisson Blu Alna og går derfra. Jeg har ganske god tid, flyet lander på Gardermoen kl 13. Reiser tilbake samme kveld kl 20.15.

Har noen et bedre tipp for å komme seg fra Gardermoen til Tesla og retur på denne tiden av dagen?

I god Tesla-ånd håper jeg noen har anledning til å plukke deg opp fra Flytoget og kjøre deg bort. Det eneste er at rundt klokken fire er det som regel ganske mye rush. Men kanskje ikke akkurat i disse Påsketider.

Har jeg anledning, kan jeg sikkert hente deg selv. Men det vet jeg ikke før nærmere den aktuelle dagen. :)

jkirkebo

Sitat fra: satheesh.net på fredag 11. mars 2016, klokken 17:56
Sitat fra: twinpeaks på fredag 11. mars 2016, klokken 17:41
Hei,

I god Tesla-ånd håper jeg noen har anledning til å plukke deg opp fra Flytoget og kjøre deg bort. Det eneste er at rundt klokken fire er det som regel ganske mye rush. Men kanskje ikke akkurat i disse Påsketider.

Har jeg anledning, kan jeg sikkert hente deg selv. Men det vet jeg ikke før nærmere den aktuelle dagen. :)

Hentemessig vil jeg tro det beste er å ta toget til Alna (NSB, bytte på Lillestrøm men det går hvert kvarter så det er aldri lenge å vente). Man skulle tro det var kort vei fra Alna holdeplass til Tesla men det tar dessverre 30 minutter. Greit om man trenger litt mosjon og været er pent, ellers ikke ;) Men det er enkelt å hente der :)
Tesla Model Y LR 2024 (gul)

Epleskreller

Sitat fra: Gæsjan på torsdag 10. mars 2016, klokken 23:07
Tror Tesla har lite system på dette. Har sig-reservasjon, men har heller ikke fått invitasjon. Sjekket spamen nettopp uten å finne noe der. ::)
Min reservasjon blir låst på mandag,  ingen invitasjon her heller :-(
Den elektriske bilrevolusjonen har startet!

Elektrisk siden sept 13
Model X 100D og Leaf :)
(tidligere Model S 85, 85D, 70D, P85DL,  Leaf og Model X P90DL)

øystein hennum

Har sendt mail til kontakt hos Tesla vedr.invitasjon.Har bestilt.låses 17 mars.Håper jeg får mail med invitasjon snart ;D
Øystein 1522 Konnerud

KrW

Har akkurat kjøpt flybilletter til Oslo.
Kommer med samme fly som twinpeaks på mandag 21. ;D og blir med på visning av Model X kl. 16:00

Tenkte det hadde vært veldig kjekt å finne ut hvordan det er å legge ski inn i bilen. Skulle gjerne tatt med et par ski i en skipose, men vet ikke om jeg har lyst til å betale for spesialbagasje på flyet. Er det noen som kommer med bil den 21. og blir med på visning kl. 16 som har lyst til å ta med et par ski (gjerne i pose så vi skåner bilen  :) )?
Model X 100D 2018 AP2,5-3
Model X 90D 2017 AP2 solgt
Model X 90D 2016 solgt
Automower 330X robotklipper
Leaf solgt
Model S85 (kun i to uker)

kris79

Sitat fra: KrW på mandag 14. mars 2016, klokken 23:28
Har akkurat kjøpt flybilletter til Oslo.
Kommer med samme fly som twinpeaks på mandag 21. ;D og blir med på visning av Model X kl. 16:00

Tenkte det hadde vært veldig kjekt å finne ut hvordan det er å legge ski inn i bilen. Skulle gjerne tatt med et par ski i en skipose, men vet ikke om jeg har lyst til å betale for spesialbagasje på flyet. Er det noen som kommer med bil den 21. og blir med på visning kl. 16 som har lyst til å ta med et par ski (gjerne i pose så vi skåner bilen  :) )?

Jeg skal på visningen kl 16 på mandag, og tenkte å ta med ski i skipose.

© 2025, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA