Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Innstegslister

Startet av askimso, søndag 27. mars 2016, klokken 20:39

« forrige - neste »

askimso

Monterte innstegslister fra www.r-racing.co.uk i dag. Jeg ville beskytte de hvite dørkarmene mot barnetråkk og andre føtter som riper og sliter i lakken. Dessuten synes jeg den sorte plasten gjør seg litt som kontrast til alt det hvite. Veldig god passform og enkelt å montere. Eneste bekymring er om det kommer møkk under listen i kantene som aldri lar seg vaske ut..








PokerFjes

#1
Veldig pent, og garantert funksjonelt! De der skal jeg kjøpe selv.
For å unngå skitt og fukt under innstegslistene kan du bruke silikonfug rundt. Sørg for at det er tørt under og ikke minst rent rundt. En liten dasj silikon på fingeren og dra rundt hele. Usikker på om det er best med hvit eller sort silikon... muligens hvit. Kommer det noe ekstra på innstegslistene tørker du det bare bort.

Hva betalte du for dem?
2016 VW e-Golf; VP, Limestone Grey - http://elbilforum.no/forum/index.php/topic,23094.0.html
2000 VW Caravelle 2.5 TDI Syncro
1994 Toyota Landcruiser VX 4.2TD

askimso

Betalte £36.99. Se link; http://www.r-racing.co.uk/vw-golf-mk7-5dr-hatch-112012-door-sill-protection-guards-dsp202-28679-p.asp

Hvis du vil se de i real life før du evt. bestiller mistenker jeg at vi parkerer i samme p-hus ved jobb. Jeg har blå klistrelapp ;)

mihkku


askimso

Det stod det når jeg skulle bestille også. Sendte de e-post og fikk raskt svar. Bestilte via e-post, betalte med paypal og fikk varene ganske raskt.

skyfawn

Jeg har slike lister på min hentet ut i februar 2016, er det ikke originalt at de er med ?

magnus600

Jeg har også de listene fra r-racing.. Fungerer bra, men pass på å sjekke om bakdørene subber helt bakerst! Det gjorde de hos meg, og jeg vet om andre som har opplevd det samme. Når døra subber nedpå plasten så kan det bli riper i lakken etterhvert, for det blir alltids litt sand og støv som gnisser. Jeg har løst problemet ved å sette på en bit selvklebende filt (den myke delen av selvklebende borrelås, faktisk) på undersiden av døra, helt bakerst på hjørnet, så nå er det bare denne som subber, så jeg slipper riper i lakken.
2015 e-Golf Night Blue

askimso

Takk for tips. Det må jeg sjekke..

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA