Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Nissan Connect EV

Startet av Eyyy, mandag 25. januar 2016, klokken 21:45

« forrige - neste »

BE

---------
21 CN-SR+
21 ID3 1st Max
---------

Bjoris

Sitat fra: sjossang på søndag 31. januar 2016, klokken 01:39
Nå har jeg også strek over bilen, og ingen kontakt. Hadde kontakt på fredag og trodde jeg var en av de heldige. Skal klare å leve uten direktekontakt med bilen, men gleder meg til Nissan har fått orden på denne feilen!



Jepp, det var dette jeg mente, har aldri hatt kontakt. Er det ikke slikt symbol i pre 16 modellen?

Jeg lure jo veldig på hva som skjer når jeg i appen får beskjed om at klima går og ingenting skjer i bilen, det er jo "greit" å ikke få kontakt, men dette er jo en bugg eller så går det en annen rundt å lurer på hvorfor i h... klimaanlegget hans starter i tide og utide;) hehe

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA