Bestille X med en gang eller vente på AP2?

Startet av KrW, man 11. jan 2016, kl. 22:39

« forrige - neste »

toppi

Håper jeg får Xen uten AP jeg - skjønner ikke hva som er så stas med det?
Trodde Tesla eiere var bilentusiaster som likte å kjøre bil?

Det virker som om nesten hele hopen her inne drømmer om å sitte å lese avisa i baksetet.
Gud så kjedelig  :o
NB: Denne løsningen finns allerede og heter tog, taxi, fly, trikk, osv..

PS: Har CC på min 13 mod, men bruker den ikke...
Oslo
Model S - Levert 09.09.13
Model X - #2395

Kvark

Sitat fra: toppi på søn 17. jan 2016, kl. 23:11
Det virker som om nesten hele hopen her inne drømmer om å sitte å lese avisa i baksetet.

Hell yeah. Gleder meg. Det blir helt KONGE den dagen jeg kan gå inn i mitt personlige "tog" og bli kjørt helt frem til dit jeg skal. Jeg skal sitte og barbere meg, lese avisen på ipaden, og spise frokosten min i bilen.
S85D

cstromme

Sitat fra: Kvark på søn 17. jan 2016, kl. 23:16
Sitat fra: toppi på søn 17. jan 2016, kl. 23:11

Hell yeah. Gleder meg. Det blir helt KONGE den dagen jeg kan gå inn i mitt personlige "tog" og bli kjørt helt frem til dit jeg skal. Jeg skal sitte og barbere meg, lese avisen på ipaden, og spise frokosten min i bilen.

Kunne ikke vært mer enig.
Tesla Model X 100D 2023 Ultra Red
Tesla Model X 75 2017 (SOLGT)
Tesla Model S 85 2014 (SOLGT)

SunSeeker

sigurdi

Kjører primært langkjøring og er helt greit å få litt avlasting på de kjedelige motorvei etappene.
Kosekjøring langs smale fjellveier osv er jo morro å gjøre alene, eller kjøre glatte lendeveier vintersitd, men time etter time på motorvei kan godt bilen gjøre uten min inblanding. ;-)

Så håper at vi som må vente litt ekstra også få litt ekstra. :-)

PS er vel noen som har oppdaget at det nå er lagt inn data på 100D i siste software, så kanskje dette blir et valg før X blir lansert her i Europa?

sigurdi
Horten
Model X90D (18.03.17)

KrW

Veldig enig, time etter time på motorvei er det jeg også ønsker at autopilot skal kunne ta seg av. Kan se for meg at jeg kommer til å sette den på også på en del korte turer, men er langturene det blir deilig å kunne ha det.

Spennende å høre om data på 100D i siste software  :D Kanskje vi får både 100D og AP2  ;)
Model X 100D 2018 AP2,5-3
Model X 90D 2017 AP2 solgt
Model X 90D 2016 solgt
Automower 330X robotklipper
Leaf solgt
Model S85 (kun i to uker)

sigurdi

Sitat fra: KrW på man 18. jan 2016, kl. 12:49
Veldig enig, time etter time på motorvei er det jeg også ønsker at autopilot skal kunne ta seg av. Kan se for meg at jeg kommer til å sette den på også på en del korte turer, men er langturene det blir deilig å kunne ha det.

Spennende å høre om data på 100D i siste software  :D Kanskje vi får både 100D og AP2  ;)
Og skrapet bank konto. ;-)
Horten
Model X90D (18.03.17)

SunSeeker

Hvor står det skrevet om 100D?
Har søkt på TMC men ikke funnet noe.

sigurdi

Sitat fra: SunSeeker på tir 19. jan 2016, kl. 01:27
Hvor står det skrevet om 100D?
Har søkt på TMC men ikke funnet noe.
Tror ikke du finner noe der, USA her mindre tilgang en oss til ting og tang. ;-)
Og noen ting bør ikke legges ut på TMC, da blir det fort litt støy i mailboksen.
Jeg burde nok ikke postet, men tenkte at her på X er det jo ganske lukket.

sigurdi
Horten
Model X90D (18.03.17)

KrW

Model X 100D 2018 AP2,5-3
Model X 90D 2017 AP2 solgt
Model X 90D 2016 solgt
Automower 330X robotklipper
Leaf solgt
Model S85 (kun i to uker)

© 2026, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA