Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Firmware v7.1x

Startet av satheesh.net, lørdag 09. januar 2016, klokken 23:43

« forrige - neste »

RonnyØ

Der dumpa det inn update på WiFi her! :)

turfsurf

Model Y P 2022 | BMW CE 04 2022 | x - e-tron 55 SB 2021  x - e-tron 50 SB 2021 | x - e-tron 50 2020 | x - Model 3 LR 2021 | x - I-Pace HSE 2019 |
x - i3 120Ah 2019 | x - Model X 100D 2017 | x - i3 60Ah 2015 | x - Model S 85D 2015  | x - Model S85 2013

joda

TMS 85D

iOnas

Update på 3G her. Har satt i gang oppdatering og venter i spenning :-)
Bosted: Nordmøre.

Einstein

Koblet til en dårlig wifi og ingenting skjedde. Tilbake til 3G så gikk det bare 5 min før jeg fikk beskjed.
TIlfeldig? Kanskje, men nå blir det Spotify  ;D
Grå S60, P59xxx (loaner kjøpt av Tesla juni 15)

satheesh.net

En veldig liten detalj egentlig, men steike' så kjekt det var med auto åpne/lukke garasjeport!!! ;D

Kvark

Sitat fra: satheesh.net på mandag 11. januar 2016, klokken 19:59
En veldig liten detalj egentlig, men steike' så kjekt det var med auto åpne/lukke garasjeport!!! ;D

Har du ikke litt angst for å få porten rett i taket en dag?
S85D

satheesh.net

Sitat fra: Kvark på mandag 11. januar 2016, klokken 20:06
Sitat fra: satheesh.net på mandag 11. januar 2016, klokken 19:59
En veldig liten detalj egentlig, men steike' så kjekt det var med auto åpne/lukke garasjeport!!! ;D

Har du ikke litt angst for å få porten rett i taket en dag?

Uhh? ??? Den går jo ikke opp/ned før du er et stykke vekk fra selve porten. Eller mener du hvis den skulle finne på å "leve sitt eget liv/bugge"? :) Må nok være litt varsom, men personlig synes jeg i hvertfall den var en meget kjekk funksjon. Andre er kanskje ikke like begeistret eller bare ser farer ... ;)

Kvark

Sitat fra: satheesh.net på mandag 11. januar 2016, klokken 20:14
Uhh? ??? Den går jo ikke opp/ned før du er et stykke vekk fra selve porten. Eller mener du hvis den skulle finne på å "leve sitt eget liv/bugge"? :) Må nok være litt varsom, men personlig synes jeg i hvertfall den var en meget kjekk funksjon. Andre er kanskje ikke like begeistret eller bare ser farer ... ;)

Jeg tenkte "leve sitt eget liv". Det hender jo at ting glitcher, og det ville blitt dyrt og kjipt. Jeg har ikke sensorer på porten ennå, så jeg er nok ekstra nervøs og kommer til å vente med denne funksjonen. :)
S85D

lunitiks

Tydeligvis et lite "skred" av updates til oss nordbaggar i ettermiddag. Fikk min for et par timer siden. Digg med varme, spotify og kan ikke vente til å få teste perpendicular auto park i morgen
2015 Tesla Model S 70D
2014 Nissan Leaf 6,6 kW

hgs

Varmen er definitivt tilbake med 7.1 i vår bil. 5 timer i snøvær ned til -7 i dag, og 21 grader var nok i massevis. Spotify går Rdio en høy gang, og voice command for å finne låter er en helt annen verden. Endelig en opptur for oss uten AP også.
Brun S85 19", tech,luft,park,dobbeltlader,hattehylle -Solgt
TM3 LR AWD, 18", AP,  midnight silver metallic
TMY reservasjon

Guybrush

Snåsamannen har nok vært på ferde... Min er på vei inn nå den også....

satheesh.net

Sitat fra: Kvark på mandag 11. januar 2016, klokken 20:16
Jeg tenkte "leve sitt eget liv". Det hender jo at ting glitcher, og det ville blitt dyrt og kjipt. Jeg har ikke sensorer på porten ennå, så jeg er nok ekstra nervøs og kommer til å vente med denne funksjonen. :)

Yepp - see your point. :)

Er også mektig imponert over hvor raskt man kan søke opp sanger i Spotify og hvor kort tid det tar før selve avspillingen starter. Det er knapt noe som helst buffring som foregår! Tøft! 8)

Kvark

Enig. Spotify er helt konge.

Jeg er litt trist over at jeg har mistet to dobbelklikk på taket for å løse ut laderen, men jeg skjønner at de trenger den eller en lignende tastefunksjon til summon.
S85D

lunitiks

Har ikke egen premiumkonto. Kan man med en slik opprette custom playlists fra touchscreen i bilen? Eller må man via mobil/pc? (Oppdaget umiddelbart at det var dette som "manglet")
2015 Tesla Model S 70D
2014 Nissan Leaf 6,6 kW

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA