Endelig kom Spotify

Startet av daghb, lørdag 09. januar 2016, klokken 10:18

« forrige - neste »

twinpeaks

Sitat fra: mogu på søndag 10. januar 2016, klokken 17:49

Jeg tipper dette beror seg på en dårlig oversettelse. Danmark og USA holder seg til engelske release notes, men i Tyskland er de på tysk.

Jeg regner med at de amerikanske release notes burde ja være "rett", dvs at begrensningene er slik som det står i release notes. På tyske Tesla Forum er det bekreftet at begrensningene er på tyske biler slik som beskrevet i de tyske release notes (konkret 71 km/t i 80-sone).
Således er det åpenbart en forskjell i begrensningene i forskjellige land, derfor er jeg så spent hvordan det er her.
"Silberstreif", 85D, sølv metallic 2015-2021
"Käpt'n Blaubär", MY LR, blå, 2021-

bmwmann

Er det random utrulling på 7.1 oppdateringen, eller er det noe system på når vi får mulighet til å oppdatere? Ser noen har nevnt en firmware tracker, men den skjønte jeg ingenting av....  :-\
2015 S85 | Sort | Pano |Autopilot |Nextgen | Lys | Luft | Lydstudio | Carbon | 21" Turbin |

2013 BMW 520dAT M-Sport (solgt)
2009 BMW 525 3.0dA M-Sport (solgt)
2007 BMW 320i Coupe M-Sport (solgt)
++ BMW

xref

Sitat fra: bmwmann på søndag 10. januar 2016, klokken 19:00
Er det random utrulling på 7.1 oppdateringen, eller er det noe system på når vi får mulighet til å oppdatere? Ser noen har nevnt en firmware tracker, men den skjønte jeg ingenting av....  :-\

Jeg lurer på det samme. Føler jeg aldri får disse firmware-oppdateringene ved mindre jeg ringer Tesla support og ber pent om å få den. :)
S70D VIN: 87XXX levert i slutten av Juli

fredag

Sitat fra: Hyperstress på søndag 10. januar 2016, klokken 17:35
Jeg opplever at lydkvaliteten er bedre fra integrert Spotify enn via Bluetooth og tlf. Større forskjell enn jeg forventet.

Jepp. Positivt overrasket over lydkvaliteten.

Jeg savner mulighet for å klikke på album eller artist. Håper det kommer i neste oppdatering.
Mitsubishi i-Miev (2011)
Tesla Model S 85 (2013)
Tesla Model 3 (2019)

JohnPGriff

Fikk oppdatering idag kommer tilbake med efaring så snart som mulig. Oppdatering også på en del andre ting.

Cudos til Tesla og Spotify:-)

Nesten 51000 bil levert I 2015 plus Spotify. HeHe Godt Nytt År.
Polestar 2 LRDM Performance Levert juni 2024
Citroen e-C4 Levert august 2023
E-Tron 55 S Line Sport Levert juni 2022 (Solgt)
MG ZS EV Levert nov 2020 (Solgt)
E-Tron 50 Advanced Sport Levert juli 2020 (Solgt)
I Pace FE Corris Grey Levert oct 2018 (Solgt)
Model S 75D (Solgt)
E- Golf (Solgt)
Leaf (Solgt)
Model S 85 (2013 - 2017 Solgt)

Hyperstress

Sitat fra: fredag på søndag 10. januar 2016, klokken 20:07
Sitat fra: Hyperstress på søndag 10. januar 2016, klokken 17:35
Jeg opplever at lydkvaliteten er bedre fra integrert Spotify enn via Bluetooth og tlf. Større forskjell enn jeg forventet.

Jepp. Positivt overrasket over lydkvaliteten.

Jeg savner mulighet for å klikke på album eller artist. Håper det kommer i neste oppdatering.

Du kan klikke på album og artist. Helt sikkert album i alle fall, for jeg klikket og hørte på Dr.Dre "2001" album i kveld  :D
e-tron 50 2020
e-golf FL 2017
Tidligere VW e-Up! 2013, TMS85 2014, TMS85 2015

Alfonss

Fikk spotify igår og virker veldig bra :-)

Er det noen som har fått til å lage playlister i spotify (i bilen)? Jeg har ikke fått til det ennå... Står bare "no items available" (eller noe sånt) når jeg trykker på "playlists"-knappen. Har prøvd å lagre sanger etc, men finner ingen valgmulighet ifht til å lagre i en playlist.

Noen som vet?

mj

Du kan ikke lage egne forskjellige lister.
Men alle sangene du liker ( huker av for ) legger seg i 1 liste. Så her kan du ha mange sanger men uten mulighet til å sortere dem. (Etter det jeg har funnet ut så langt )
S100D Sort metallic
X75D Blå VIN F127...
S90D Hvit VIN P127...Solgt Juni 2018
S85 Grå VIN P58035, byttet i X75 29.03.17
S85 Grå VIN P36765, solgt 10.04.16

satheesh.net

Hvis man tidligere ikke har hatt et Spotify Premium abonnement, må jo denne oppdateringen være en god grunn til å gå til anskaffelse av det i hvertfall.
Så kan man opprette ulike lister, favoritter, etc. Dessuten er man med på å støtte dem slik at det på sikt kan komme mer spennende funksjoner. ;)

Lurer forresten på hva Tesla har betalt for å få Spotify uten reklame i bilene ... ::)

Trustno1

Sitat fra: satheesh.net på mandag 11. januar 2016, klokken 10:46
Hvis man tidligere ikke har hatt et Spotify Premium abonnement, må jo denne oppdateringen være en god grunn til å gå til anskaffelse av det i hvertfall.
Så kan man opprette ulike lister, favoritter, etc. Dessuten er man med på å støtte dem slik at det på sikt kan komme mer spennende funksjoner. ;)

Lurer forresten på hva Tesla har betalt for å få Spotify uten reklame i bilene ... ::)

Ikke sikkert det er all verden, om noe i det heletatt. Spotify bør jo ha egeninteresse av å komme seg på denne platformen. Som du sier så kan det være fordelmessig for bileiere å skaffe sin egen account, noe som igjen vil øke omsetningen til Spotify.

smurf

Pleier å bruke Spotify Connect funksjonen på mobilen til å fjernstyre musikken på andre enheter jeg spiller spotify, f.eks. PC. Oppdaget at Tesla hadde lagt seg til i listen så det kan jo tyde på at man kan bruke mobilen til å styre Spotify i bilen hvis man står på utsiden eller sitter i baksetet. Vel, det siste kommer aldri til å skje da....
Får teste senere idag.
2014 Hvit S85 Tech Panorama Luft HIFI Vinter Alarm P-sensor (solgt 2017)
2017 Hvit X100D 7seat kremfarget, Premium, oppgradert AP: Lev sen Nov -Des 2017. (Endret til sen oktober- november)

kamikaze

Er det noen som har funnet ut om det gå å ha en premiumkonto til hver bruker av bilen?
Stavanger

fonberg

Sitat fra: smurf på mandag 11. januar 2016, klokken 12:29
(...)kan bruke mobilen til å styre Spotify i bilen hvis man står på utsiden eller sitter i baksetet. Vel, det siste kommer aldri til å skje da....

...så du har ikke AP?  ;D
18 i3 FC | 17 S90D | 12 Leaf | 00 Porsche 911 C2

smurf

Sitat fra: fonberg på mandag 11. januar 2016, klokken 15:21
Sitat fra: smurf på mandag 11. januar 2016, klokken 12:29
(...)kan bruke mobilen til å styre Spotify i bilen hvis man står på utsiden eller sitter i baksetet. Vel, det siste kommer aldri til å skje da....

...så du har ikke AP?  ;D

Hehe, nei. Og så vil jo jeg kjøre selv
2017 Hvit X100D 7seat kremfarget, Premium, oppgradert AP: Lev sen Nov -Des 2017. (Endret til sen oktober- november)

smurf

Andre som opplever at Spotify krasjer? Har kjørt kanskje 1 time totalt idag og fått Spotify til å krasje 3 ganger. Den vil ikke spille av noen sanger...
Bruker eget premium ab.
Funker etter en vanlig reset med scrollehjul på rattet.
Men når det funker er det helt konge :-)

© 2025, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA