Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Verksted Oslo / omegn

Startet av Laasan, mandag 21. desember 2015, klokken 10:45

« forrige - neste »

Laasan

I går sa Thinken pffft og sluttet å virke. .. elbilmek har juleferie, røhne Selmer har sluttet med think, og forsikringsselskapet vil ha bilen på verksted i dag. Vet dere om andre som kan ta den? 2010 modell, Li-batteri.
Think City 2010-modell med li-ionbatteri, gått 5500 ved kjøp mars 2013.

Go-carter

Sluttet? Hvilken R&S besøkte du?

R&S Billingstad (Sandvika) har jo fortsatt gjenstående garantitid på en haug med Thinker. Litt snodig om de slutter nå, spesielt med tanke på kompetansen de sitter med.
TMX60D
Leaf S 2015
Think 2011 2+2 Zebra "Sola" 106.000km pr. mars 2017
Think 2008 "CaThinka" kommende banebil

Laasan

Røhne Selmer Sandvika er nedlagt/flyttet, så jeg ringte Asker og Bærum, det er den på Billingstad, er det ikke? Han sa at han som kunne Think hos dem hadde sluttet, så de reparerte ikke Think lenger, og henviste til Elbilmek. Forsikringsselskapet gikk heldigvis med på å vente til over nyttår og stilte med (diesel :() leiebil.
Think City 2010-modell med li-ionbatteri, gått 5500 ved kjøp mars 2013.

Think1

Hei og god jul til alle som har Think.
Det stemmer at jeg ikke jobber for Rohneselmer Asker og Bærum.
De har sluttet å ta i mot Think,men jeg har begynt ute hos Elbilmek og har tatt med meg kompetanse dit. Så er det noe så er det bare å ta kontakt med verkstedet eller meg. Gir meg ikke med elbiler og dere blir ikke kvitt meg så lett  ;) :)

Go-carter

Sitat fra: Think1 på torsdag 24. desember 2015, klokken 22:14
Hei og god jul til alle som har Think.
Det stemmer at jeg ikke jobber for Rohneselmer Asker og Bærum.
De har sluttet å ta i mot Think,men jeg har begynt ute hos Elbilmek og har tatt med meg kompetanse dit. Så er det noe så er det bare å ta kontakt med verkstedet eller meg. Gir meg ikke med elbiler og dere blir ikke kvitt meg så lett  ;) :)

Aha, det var hell i uhell :) Men hva, rent juridisk/teknisk, gjør R&S med den gjenstående garantitiden på de siste bilene? Sender de til elbilmek og tar regninga?
TMX60D
Leaf S 2015
Think 2011 2+2 Zebra "Sola" 106.000km pr. mars 2017
Think 2008 "CaThinka" kommende banebil

mohpet

Hei,
Elbilmek har avtale med R&S, eller vice versa.
2011 Think 4-seter med Lithium (ex Zebra), ESP, a/c og PTC varme
E-twow Booster 2S sparkesykkel
ex 2003 Kewet 5
ex 2020 Vespa Elettrica L3 (70 km/t)
ex Go Motorboard sparkesykkel
Asker

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA