Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Evigvarende vindusviskere

Startet av bromm, fredag 11. desember 2015, klokken 14:27

« forrige - neste »

bromm

Folkens, BMW har kampanje på viskerblad til alle bilene i disse dager - 20% rabatt. Jeg kjøpte et sett, og med rabatten trukket fra så kostet de 508 kr.

De blir fine å ha når de gamle endelig blir utslitt :P For de som var med når bilen var ny er fremdeles helt fine, etter 37.500 km !? Makan til levetid på viskerblad har jeg aldri sett før - de bruker visst en to-komponent gummiløsning som virker å være veldig solid :)

NB! Dette gjelder viskerne fremme, ja - de bak er ikke mye å skryte om. Viskerne bak har blitt dårlig (underprioritert) på stort sett alt av BMW-modellene de seneste årene (opplevde dette på mine to foregående BMWer også), så i3 er ikke alene om det. 

Klykken

Mine viskere foran er på randen til utskifting nå, etter ca 29000km. Er påpasselig og vasker de i ny og ned jeg, som jeg har gjort på alle mine biler. Gode viskere, ingen tvil. Neste blir uansett biltema (hvis de passer), da de er like holdbare og gode hvis man har normalt vedlikehold. Koster ca 200kr for to nye.
BMW i3 fra 26.06.2014
TMS85D 2015 - Solgt
TMY LR 2021
Helelektrisk bilpark <3

LMOR

For de som har Service Plus. Merk at det er et nytt sett originale viskerblader inkludert, max 1 bytte i året.
Og for de som har tenkt å skrive en slik avtale før første bremsekloss/skive bytte, så er det lurt å gjøre det innen 1år for da sparer en noen kroner ekstra.
2022 BMW iX xDrive40 SuperCharged
2023 BMW iX1 SuperCharged

Beckern

Får håpe biltema har rett spenn da. Til min forrige bil ble de for harde og etterlot vann på midten da viskerbladene ikke tok tak der.
Bakviskeren på min var vel forlengst ferdig når jeg fikk bilen ved 9000km.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA