Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Podbike

Startet av PerBear, torsdag 26. november 2015, klokken 22:58

« forrige - neste »

PerBear

Vi har nå startet produksjon av Podbike FRIKAR i Øst-Europa. Det skjer på en fabrikk som har stor produksjonskapasitet. Med det har vi endelig fått kontroll på leveringstid. Bestiller du nå så vil sykkel bli levert I løpet av neste år. Målet er å gå fra en til ti pr dag om et år og så videre økning avhengig av salg. Fabrikken kan produsere opp mot 1000 sykler pr måned.
Sandnes, Norway.
Podbike FRIKAR, TM3 AWD LR

Hansi

Gratulerer så mye, heier på dere  :)
Buskerud

Opel Ampera-e bestilt 16.09.16, levert 08.06.17    Tesla Model 3 reservert 01.04.16
2011 Mitsubishi i-MiEV    2013 Nissan Leaf AZE0 Acenta (Norsk)

ElMarkus

Ikke lag kø, da blir jeg sprø:)

HalvorV

I dag så jeg faktisk en av disse i levende live... riktignok statisk men da betyr det at de faktisk finnes.
Men ikke sett en eneste i bruk enda? Noen som har fått og begynt å bruke?
Sykler dere på fortau/sykkelstier eller i veien?
Er det et anvendelig kjøretøy eller en sær gimmick for de få?
Tesla Model Y Performance solgt, bensin er den nye vinen!

ToWalkOrDrive

Ja, de har tidligere sagt at 95% av bestillingene kom fra utlandet. Er levert en del til Tyskland, men er levert noen til Norge og. Når jeg møter dem i trafikken pleier det å være i sykkelfeltene som går langs veien. De går jo bare i 25km/t, så en bør være litt forsiktig med å sykle uti veien med de.
Virker jo som et praktisk kjøretøy, selv om det høres litt skranglete ut fra utsiden. Særlig bra på steder med mye regn. Men er jo ikke billig...
Tesla Model Y                         2021-

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA