Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Lade mens en henter noen på Gardemoen

Startet av TomR, søndag 22. november 2015, klokken 12:03

« forrige - neste »

TomR

Hei
Jeg er rett som det er på Gardemoen for å hente familiemedlemmer. Er det mulig å lade på kartidsparkeringen? Noen ganger vil det sikkert være greit å fylle på litt mens en venter.

Tom
Fetsund. Venter på levering av e-Golf NightBlue

Panduck

Sitat fra: TomR på søndag 22. november 2015, klokken 12:03
Hei
Jeg er rett som det er på Gardemoen for å hente familiemedlemmer. Er det mulig å lade på kartidsparkeringen? Noen ganger vil det sikkert være greit å fylle på litt mens en venter.

Tom

Ja, det gjør jeg ofte, men ikke kjør til korttidsparkeringen. I den perioden det var stengt "på toppen" og man rutet folk som skulle korte turer inn i p-huset (P10), fant jeg ut at dette var jo en langt bedre løsning. Det er timespris, billigere enn korttidsparkeringen "ute på toppen", og det er mange ladeplasser. Fra P10 går man tørrskodd rett inn på flyplassen, så det kan jo ikke bli bedre.

P10 og P11 koster 55kr pr time, korttidsparkering koster 72kr pr time.Fra websidene om lading for elbil: 138 plasser totalt i P10 P-hus (Felt 2F og 3K-3M) 65 plasser i P11 P-hus (1 etg. og 3.etg). P11 er litt lengre unna, så P10 er "stedet å parkere"

Noe er vanlig kontakt, noe er CEE, så kjøp gjerne overgang dersom du ikke allerede har kabel med CEE kontakt.

TomR

Fetsund. Venter på levering av e-Golf NightBlue

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA