Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Vurderer sterkt denne i3'n.

Startet av Beckern, tirsdag 29. september 2015, klokken 20:03

« forrige - neste »

Beckern

http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=63438838&searchclickthrough=true

Bruk: Jobbpendlebil til Oslo, 2 x 50 km pr dag med lademulighet i begge ender.
Ingen onger, ingen bikjer. Bensinbil med hengerfeste står som bil nr.2 hjemme.

Kommentarer?

K S

Sitat fra: Beckern på tirsdag 29. september 2015, klokken 20:03
http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=63438838&searchclickthrough=true

Bruk: Jobbpendlebil til Oslo, 2 x 50 km pr dag med lademulighet i begge ender.
Ingen onger, ingen bikjer. Bensinbil med hengerfeste står som bil nr.2 hjemme.

Kommentarer?

Ett år gammel. Ett år redusert garanti. Brukt bil, ikke ny.
Får ny bil til 239.990. Med endel utstyr til 269.990.
Jeg hadde aldri kjøpt brukt bil uten å spare forholdsvis mye penger.

OlavEmil

Einig med K S. Om du har 280 000,- å bruke, bør du heller ta ein tur til BMW og høyre kva du kan få nytt. Eg les stadig rundtom at BMW har kampanjar på i3, trur du får mykje for 280 000,-.
1 x Kia Soul EV 2015
1 x Kia Soul EV 2016
1 x M2 elektrisk mikrobil

Mikrobil AS

Taffelman

Tipper nypris med alt utstyret er ca 320 etter kampanjerabatt, så 280 er litt høyt. Rundt 260 er vel mer riktig pris. Fin bil med riktig utstyr :)
X75D
TM3 LR AWD

Beckern

Takk for innspill.
Da ble den denne og selv om prisen er i overkant så er det selgers marked i dette segmentet. Det er ikke akkurat noe nytt når det kommer til el-bil. Tesla og Soul har jo også høye bruktpriser.
Det sto en kø av kjøpere bak meg.

OlavEmil

Gratulerer med bil. Det viktigaste er jo at du blir / er nøgd, og det blir du nok :) .
1 x Kia Soul EV 2015
1 x Kia Soul EV 2016
1 x M2 elektrisk mikrobil

Mikrobil AS

bromm

Sitat fra: Beckern på torsdag 01. oktober 2015, klokken 14:54
Takk for innspill.
Da ble den denne og selv om prisen er i overkant så er det selgers marked i dette segmentet. Det er ikke akkurat noe nytt når det kommer til el-bil. Tesla og Soul har jo også høye bruktpriser.
Det sto en kø av kjøpere bak meg.
Det ser ut som du har gjort et meget godt kjøp, Beckern :) Som det kan se ut så kostet den bilen 337.600 kr (se vedlagt pdf), så 280k er absolutt ingen "upris". Den er ganske lik min egen (344 k), men jeg ville aldri i verden ha solgt den for under 300k slik den står i dag (selv med 33.000 km på telleren) ;)

Ingeniøren

Fin bil, maken til den jeg får om 14 dager, samme felger og. Min kommer med alt utenom soltak og sota ruter. Gratulerer, du har god smak  :)
2007 Subaru Outback 2.5 (Solgt)
2016 BMW i3 (Solgt)
2020 Jaguar I-Pace HSE

Luftventil

Sitat fra: Beckern på torsdag 01. oktober 2015, klokken 14:54
Takk for innspill.
Da ble den denne og selv om prisen er i overkant så er det selgers marked i dette segmentet. Det er ikke akkurat noe nytt når det kommer til el-bil. Tesla og Soul har jo også høye bruktpriser.
Det sto en kø av kjøpere bak meg.

Du har rett, elbiler holder seg svært godt i pris. Mange var skeptiske til verditapet, men så langt holder de fleste elbiler seg bedre i pris enn fossilbiler.

Tesla koster jo nesten like mye brukt som ny ;)
- 2015 VW E-Golf

- 2017 Tesla Model S75D

Klykken

Verditapet på nye fossilbiler er jo kunstig høyt pga avgifter.
BMW i3 fra 26.06.2014
TMS85D 2015 - Solgt
TMY LR 2021
Helelektrisk bilpark <3

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA