Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Heving av hattehylle?

Startet av HelectriC, fredag 25. september 2015, klokken 22:11

« forrige - neste »

HelectriC

Lurer på om noen vet hvem som tilbyr pakker med løft av hattehylle? Jeg tror jeg fant en som solgte på Finn for noen uker siden, men kan ikke finne annonsen igjen. Det var en lur pakke med noen type tynn wire og kroker som hadde til oppgave å løfte den ene del av hattehyllen slik at det man alltid hadde den i vinkel og enklere kunne ta in og ut ting fra bagasjen.
ioniq 5

Muffinman

Hør med Tempe dekk i Trondheim. Mener en av gutta der nevnte noe om det.

Muffinman

Samme sak, antagelig. Den bilen der så kjent ut.

erlanddf

Søk etter "Sindre Langberg" på Facebook. Han selger de for rundt 200,-
2014 P85+


o.b.lix

«Vi må passe oss for å overinvestere i vei»
2022 AWD Ioniq 5 / 2017 Model X 90D (HW3 + MCU2) / 2019 Leaf Tekna 40kW
2015 Tesla model S 85D (Ap1.0) / 2014 Leaf Acenta 24kW

BMW850

P85 delfin-grå, sort performance-interiør, grå 21", dobbeltlader.

Tyldums

Jeg kjøpe også på ebay, men den syntes jeg ikke virket så bra. Ståltråd som la seg ofte imellom og vanskelig å løsne når hylla skulle ut. Kjøpte den som er på finn og er kanon fornøyd. Ser original ut og er lett å ta av sammen med hattehylle.

o.b.lix

Sitat fra: BMW850 på lørdag 26. september 2015, klokken 11:49
Har du link "o.b.lix"?

http://www.ebay.com/itm/181813584248

Men ser at den på finn er billigere og muligens bedre?

Jeg er likevel fornøyd med min.
«Vi må passe oss for å overinvestere i vei»
2022 AWD Ioniq 5 / 2017 Model X 90D (HW3 + MCU2) / 2019 Leaf Tekna 40kW
2015 Tesla model S 85D (Ap1.0) / 2014 Leaf Acenta 24kW

Tyldums

Jepp den på finn er definitivt bedre. Den har i tillegg feste på begge sider av hattehylla mot kun en side på den på ebay

petersv

Sitat fra: Tyldums på lørdag 26. september 2015, klokken 13:28
Jepp den på finn er definitivt bedre. Den har i tillegg feste på begge sider av hattehylla mot kun en side på den på ebay

Kan du knipse noen bilder av mekanismen og hvordan det er satt sammen?

Tyldums

Her 2 bilder. Litt vanskelig å få tatt godt bilde da det var mye sol☺

DaTwister

Jeg tok den elastiske snoren fra ei gammel jakke. Slo en knute på ene enden, og puttet den inn bak plasten i bakluka. Så tok jeg andre enden og festet med en sikkerhetsnål i hattehylla. Funker strålende, tok 6min å lage og er enkelt å nappe ut knuten for å fjerne hylla

HelectriC

Sitat fra: Veggen på lørdag 26. september 2015, klokken 00:18
Denne formoder jeg?

http://www.finn.no/finn/torget/annonse?finnkode=63418207&searchclickthrough=true&searchQuery=tesla

Der var den ja, takker! 
Men lurer på om man skulle hatt noe øyekrok (lik denne http://www.clasohlson.com/no/Krok-og-øye/21-2642) slik at tauet legger seg pent under hyllen når luken er lukket? Ideen fikk jeg fra Golfen som har tau gjennom hattehyllen med en liten gummivekt under slik at den trekker ned tauet når luken er stengt.
ioniq 5

petersv

Sitat fra: Tyldums på lørdag 26. september 2015, klokken 14:29
Her 2 bilder. Litt vanskelig Ã¥ fÃ¥ tatt godt bilde da det var mye sol☺ðŸ'

Hjertelig takk! :)

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA