Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

XBox One + Forza 6 + Tesla P85D = Sant

Startet av P85D, tirsdag 22. september 2015, klokken 19:52

« forrige - neste »

P85D

O glede!

Med Forza 6 kan man kjøre P85D på all verdens baner:
1. Kjør intro +3 start races
2. Velg "free play" fra hovedmenyen
3. Velg bil -> kjøp deg en P85D
MODEL 3 DUAL MOTOR
MODEL S P85DL

P85D

Glemte å nevne.. Nürburgring er en av banene man kan kjøre 8)
MODEL 3 DUAL MOTOR
MODEL S P85DL

Cookie Monster

#2
Har P85D i Forza 6 også. For å ai det sånn blir den aldri brukt. Desverre gørr kjedelig og er som å kjøre en slede  :P
2023 Model S Plaid
2019 Model 3 LR

P85D

Synes den funker bra jeg. Det er en tung bil, så innbremsinger må planlegges. Jeg synes faktisk den ligner veldig på min egen P85D..

Noen snaps fra TV´n med Forza 6 og P85D på Nürburgring
MODEL 3 DUAL MOTOR
MODEL S P85DL

Cookie Monster

#4
Sammenlignet med andre biler i den klassen er den ok :) Men når man spiller med monopolpenger og kan kjøpe hva man vil er det mye annet som er mer spennende som feks Formel 1 ;D
2023 Model S Plaid
2019 Model 3 LR

P85D

Helt klart. For oss som skal teste bilen på ringen til høsten er dette virkelig en god nyhet
MODEL 3 DUAL MOTOR
MODEL S P85DL

Cookie Monster

2023 Model S Plaid
2019 Model 3 LR

TorAtle

Har den 550 eller 700hk? Og går den i limp-modus etter halvannet minutt på ringen?

Could not resist...  ;D
Polestar 2
Taycan Cross Turismo i bestilling

HelectriC

interiøret er ikke riktig på en P85D  :o cruisekontroll over blinker kun på pre-Autopilot-biler.
ioniq 5

Cookie Monster

2023 Model S Plaid
2019 Model 3 LR

Muffinman

Trodde spill var for de som IKKE hadde en virkelig bil jeg  ;D

VL

#P85D:

Er det muligheter for å ta med sin egen bil på Nurburgring ring altså? Vet jo at det finnes mulighet for å kjøre alt mulig av sportsbiler der, men visste ikke det i så fall  ;D Og har du en side med info om priser, tider det er mulig etc eller?
Tesla model 3 reservert
Tesla X60 i bestilling, levering mars 17
2013 Leaf hvit
2016 Tesla S90D Midnight Silver - Solgt
2015 Tesla S85 Svart - Solgt
2013 Leaf blå - Solgt

RonnyØ

Sitat fra: VL på torsdag 24. september 2015, klokken 12:02
#P85D:

Er det muligheter for å ta med sin egen bil på Nurburgring ring altså? Vet jo at det finnes mulighet for å kjøre alt mulig av sportsbiler der, men visste ikke det i så fall  ;D Og har du en side med info om priser, tider det er mulig etc eller?

Selvfølgelig! Har kjørt der med alt jeg har eid de siste 12-13åra. 27euro pr runde nå, og noe rabatt om du kjøper "klippekort". Sesongpass er vel 1650€ trur jeg.
http://www.nuerburgring.de/en/drives-fun/drives/touristenfahrten.html

frosken

Sitat fra: RonnyØ på torsdag 24. september 2015, klokken 14:08
Sitat fra: VL på torsdag 24. september 2015, klokken 12:02
#P85D:

Er det muligheter for å ta med sin egen bil på Nurburgring ring altså? Vet jo at det finnes mulighet for å kjøre alt mulig av sportsbiler der, men visste ikke det i så fall  ;D Og har du en side med info om priser, tider det er mulig etc eller?

Selvfølgelig! Har kjørt der med alt jeg har eid de siste 12-13åra. 27euro pr runde nå, og noe rabatt om du kjøper "klippekort". Sesongpass er vel 1650€ trur jeg.
http://www.nuerburgring.de/en/drives-fun/drives/touristenfahrten.html

Virker veldig gøy, men lurt å ha dette i bakhodet:
Sitat(...) Nurburgring er klassifisert som bomveg med fri fart, men sjekk med forsikringselskapet ditt om hvordan det stiller seg ved eventuell skade. Kjipt å finne ut at IF stiller seg på bakbena når du står der med rattet i hånda, og har skrenset borti en Ferrari F430, og en Lamborghini Gallardo.
Fra http://willanger.org/turistkj%C3%B8ring-pa-nurburgring/

HelectriC

Sitat fra: frosken på torsdag 24. september 2015, klokken 16:05
Sitat fra: RonnyØ på torsdag 24. september 2015, klokken 14:08
Sitat fra: VL på torsdag 24. september 2015, klokken 12:02
#P85D:

Er det muligheter for å ta med sin egen bil på Nurburgring ring altså? Vet jo at det finnes mulighet for å kjøre alt mulig av sportsbiler der, men visste ikke det i så fall  ;D Og har du en side med info om priser, tider det er mulig etc eller?

Selvfølgelig! Har kjørt der med alt jeg har eid de siste 12-13åra. 27euro pr runde nå, og noe rabatt om du kjøper "klippekort". Sesongpass er vel 1650€ trur jeg.
http://www.nuerburgring.de/en/drives-fun/drives/touristenfahrten.html

Virker veldig gøy, men lurt å ha dette i bakhodet:
Sitat(...) Nurburgring er klassifisert som bomveg med fri fart, men sjekk med forsikringselskapet ditt om hvordan det stiller seg ved eventuell skade. Kjipt å finne ut at IF stiller seg på bakbena når du står der med rattet i hånda, og har skrenset borti en Ferrari F430, og en Lamborghini Gallardo.
Fra http://willanger.org/turistkj%C3%B8ring-pa-nurburgring/

Det går fint å skaffe race track forsikring for en dag. Koster noen tusener, men da slipper man stressen med å tenke "hva om..." hele veien.
ioniq 5

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA